هر چند برخی فعل و انفعالات چند ماه اخیر موحد و اطرافیانش ، حضور وی در انتخابات آینده را پررنگ کرده است اما در شرایط فعلی که 9 ماه تا شروع این ماراتن مانده است ، وارد شدن جدی به کارزار را از لحاظ سیاسی برای وی هزینه بر خواهد کرد لذا سعی نموده است تا جلوی سوء استفاده افراد از خود را بگیرد.
کد خبر: ۷۴۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 17 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شب گذشته خبری در یکی از سایت های محلی منتشر شد که در این خبر نتیجه گیری شده بود ، سید محمد موحد به صورت قطعی در انتخابات آینده کاندیدا خواهد شد . اما این خبر به فوریت باعث واکنش هوشمندانه سید محمد موحد شد.
بنابراین گزارش سید محمد موحد به خبر منتشر شده در این سایت محلی مبنی بر قطعی شدن حضورش در انتخابات مجلس در حوزه کهگیلویه بزرگ واکنش نشان داد و با صدور پیامی خطاب به مدیریت سایت مذکور به شرح زیر نوشت:
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی ، بازدیدکنندگان و هیئت تحریریه محترم آن سایت 
 در این ماه رحمت ، احتراما لازم دانستم در رابطه با خبر منتشره در آن رسانه با عنوان (( حضور موحد در انتخابات کهگیلویه قطعی است )) نکته ای را عرض نمایم . بنده نمیدانم منبع خبر مذکور چه شخص حقیقی یا حقوقی است اما تاکنون هیچ تصمیمی جهت حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نگرفته ام لذا مستدعی است نسبت به اصلاح خبر و درج این مطلب در آن سایت اقدام فرمائید . 
با احترام مجدد 
سید محمد موحد 
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ 
 
هوشمندی سیاسی در واکنش به یک خبر !
 
هوشمندی سیاسی موحد در واکنش به یک خبر!
هر چند برخی فعل و انفعالات چند ماه اخیر موحد و اطرافیانش ، احتمال حضور وی در انتخابات آینده را پررنگ کرده است اما در شرایط فعلی که 9 ماه تا شروع این ماراتن مانده است ، وارد شدن جدی به کارزار را از لحاظ سیاسی برای وی هزینه بر خواهد کرد لذا سعی نموده است تا جلوی سوء استفاده افراد از خود را بگیرد.
موحد خوب می داند از زمانی که به طور واقعی وارد کارزار انتخابات شود باید از یک طرف با عدل هاشمی نماینده فعلی و از یک طرف با رقبای دیرینه خود یعنی اصلاح طلبان به معنای واقعی کلمه بجنگد! آن چه که رخ خواهد داد در این فضا ، اتفاقاتی پر تنش و خطرناک خواهد بود لذا با هوشمندی کامل خود را از اتهام انتخاباتی کردن زود هنگام فضای منطقه تبرئه کرد که بعدا نهادهای نظارتی نتوانند برای رد صلاحیت وی چنین بهانه هایی داشته باشند.
نکته دیگر که نشان از هوشمندی موحد در برخورد با چنین خبری دارد این است که وی شان و جایگاه خود را بسیار بالاتر از حرکت در برخی مسیرهای مشخص شده برخی افراد می داند که همانند مصاحبه های اخیر شهرداران که ناشی از عدم درک سیاسی آن ها بود ، مورد بازیچه و سوء استفاده قرار گیرد.
و اما نکته مهم دیگر واکنش موحد این بود که با وجود فرصت یک ساله ای که نماینده فعلی برای کار دارد ، نمی خواهد از هم اکنون بهانه را به رقبای خود بدهد که بگویند وی به عاملی مهم در انحراف ذهن نماینده و تیمش در پیگیری امور منطقه شده است.
و نکته آخر اینکه فعلا شرایط اقتصادی و معیشتی کشور در داخل و مسائل سیاسی در روابط بین الملل و لزوم تلاش نخبگان برای همگرایی و وحدت مردم ، هیچ اقدامی را برای ورود به تنش های محلی توجیه نمی کند ، لذا با درایت کامل خود را از منبع ایجاد نفاق و دودستگی در جامعه مبرا کرد و البته هشداری جدی بود به دیگر رسانه ها که سعی کنند در تولید خبر خود همه جوانب را در نظر بگیرند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
معلوم است که می آید آقای موحد از همان تاریخ 7اسفند94اعلام کرد که من آمدم دیگه نگید که اعلام نکردی من از همین الان اعلام می کنم که در انتخابات بعدی هستم و از همان موقع شرکت در مراسمات مختلف از جمله فاتحه خوانی ها را شروع کرد....
یزدان پاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
مردی بهزه خوش نی
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
موحد دیگه نباید درقامت کاندید ظاهر بشه خدایش عرصه رو باید بده به جوانترها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار