کد خبر: ۷۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 17 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور با انتشار پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت . 
متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم 

بی شک، قرن اخیر عصر انفجار اطلاعات است و به همین دلیل است که حتی به صورت روزانه شاهد پیشرفت های متعدد در عرصه های فناوری، علمی، ارتباطی و آگاهی بخشی هستیم.

عنصر آگاهی بستر و لازمه ی پیشرفت و قرارگرفتن در مسیر توسعه است و ارتباط نیز یکی از مهمترین مهارتهای غیرقابل انکار جامعه انسانی به ویژه مدیریتی است که وجود و اجرای آن از اصول و ضروریات یک جامعه ی پیشرفته است.

در این میان روابط عمومی به عنوان آیینه ی تمام نمای یک سیستم و مهمترین پل ارتباطی بین متولیان خدمت در تمامی دستگاهها، نهادها و ادارات، با مردم که بزرگترین سرمایه ی اجتماعی هستند، می باشند.

نقش روابط عمومی در ارائه ی عملکرد، تبلیغات، اطلاع رسانی، ارتباطات مردمی و پاسخگویی، بی بدیل و ایفای مطلوب آن موجب تحقق رسالت خدمت رسانی و نهایتا تکریم ارباب رجوع است.
شایسته است روابط عمومی ها با استفاده بهینه از این ظرفیت و جایگاه ارزشمند و البته با توجه ویژه ی مدیران به این مهم، این تعامل دوسویه را با مردم و رسانه ها به عنوان ضرورتِ همگام و همراه روابط عمومی، تحقق بخشند.

اینجانب با سپاس صمیمانه از زحماتِ اطلاع رسانی و پاسخگویی روابط عمومی ها در استان خاصه حوزه انتخابیه، 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به زحمت کشان و تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیق و سلامتی همگان در ادامه ی خدمت خالصانه و صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  مسئلت دارم.

                      عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار