ارسالی مخاطبان
ایشان بعنوان دستیار وزیر ارتباطات برای مردم روشن کند که در حیطه ی کاری خودش چه کاری برای کهگیلویه بزرگ که از نظر اینترنت و خطوط تلفن همراه دچار مشکلات اساسی میباشد انجام داده ،ثبت بلاد شاپور پیشکش.
کد خبر: ۷۴۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ 17 May 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 
جناب مشاور ،در حوزه مربوط به خودت پاسخگو باش بلاد شاپور پیشکش

این روزها فرزاد نجات نیا که به دلیل ضعف عملکرد در دوره قبل حتی نتوانست  کرسی شورای شهر دهدشت  را کسب نماید سعی دارد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز وجود نماید که از قضا امتحان خود را در این عرصه نیز پس داده و با کسب 1000 رأی پرونده کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را برای همیشه در  نگاه مردم بست.

اما توهم قدرت آنچنان مستش کرده که از هر جایی و هر فضایی که خود و معدود دوستانش بیابند سعی دارد خود را مطرح و معرفی نماید غافل از اینکه مردم به عملکردها نگاه میکنند نه بازی کردن با جملات و کلمات.
البته در  اینکه او  و هر فرد دیگری حق دارد در انتخابات شرکت کند جای تردیدی نیست اما چیزی که در این بین مهم است شانتاژهای تبلیغاتی خلاف واقعی است که شاید  خودش نیز  آنها را باور ندارد که این خود مصداق ضرب المثل معروفی است که میگوید ( آرزو بر ناتوانان((جوانان)) عار نیست ، 
بعنوان نمونه میتوان از برگزاری همایش پرطمطراقی با عنوان بلاد شاپور نام برد که با همه تبلیغات رسانه ای و فضای مجازی، از سوی مردم، مسئولان مربوطه و فرهیختگان کهگیلویه با اقبالی روبرو نشد و تعداد بسیار اندکی در این همایش شرکت نمودند چرا که مردم به خوبی دریافته بودند که هدف از برگزاری چنین همایشی نه برای کمک به احیا و رونق بلاد شاپور بود بلکه جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی داشت.
پس از این ناکامی و عدم همراهی مردم در این همایش جدیدا در یک تبلیغات رسانه ای اعلام کرده که به دنبال ثبت بلاد شاپور به عنوان یک اثر جهانی است که چنین ادعایی از اساس کذب و در توان نجات نیا نیست.
ایشان بعنوان دستیار وزیر ارتباطات برای مردم روشن کند که در حیطه ی کاری خودش چه کاری برای کهگیلویه بزرگ که از نظر اینترنت و خطوط تلفن همراه دچار مشکلات اساسی میباشد انجام داده ،ثبت بلاد شاپور پیشکش.
از دیگر موضوعاتی که برای افکار عمومی مبهم است و نیاز به پاسخگویی از سوی ایشان است این است که اساسا کسی که تا دیروز مرتبا توییت میکرد و دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور را به باد انتقاد میگرفت چگونه در این دولت پست گرفته و اصلا تکلیفش را با خودش مشخص کرده که بالاخره چپ است، راست است، اصول گراست یا اصلاح طلب ،یا اینکه فقط  هر کجا منافعش ایجاب کند به همان سو تغییر جهت میدهد. و در کمال تعجب الان مدافع رئیس جمهور است تا فردا چه پیش آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار