کد خبر: ۷۴۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 18 May 2019
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با مسئولان نظام، گفت: بازگشت ایران به مذاکره با بازگشت آمریکا به برجام امکان‌پذیر است اما در شرایط کنونی مذاکره انجام نشدنی است.
محمد کاظمی در گفت‌وگویی درباره بیانات مقام معظم رهبری با مسئولان نظام، گفت: رهبری تاکید کردند که مذاکره با آمریکا انجام شدنی نیست و هر کشوری حق دارد برای دفاع از خود، آنچه تشخیص می‌دهد را تامین و تجهیز کند لذا سیستم دفاعی کشور ما به آمریکایی‌ها ارتباط ندارد.

مذاکره با آمریکا بی‌فایده است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آمریکا حق ندارد ایران را از حقوق خود محروم سازد، لذا با توجه به اینکه ترامپ به دنبال محدود کردن جمهوری اسلامی است، مذاکره با آنها را بی‌فایده دانستند.

وی افزود: با توجه به این شرایط بازگشت ایران به مذاکره با بازگشت آمریکا به برجام امکان‌پذیر است، رهبری علاوه بر این با اشاره به شرایط کنونی بر روی اصلاح، مقاومت و تکیه بر توان داخلی تاکید فراوان کردند.

جمهوری اسلامی امیدی به همراهی اروپایی‌ها با ایران در مقابل آمریکا ندارد

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: ایشان در بیانات خود تاکید کردند که جمهوری اسلامی امیدی به اروپا برای مقابله با آمریکا ندارد زیرا در یک سال گذشته همراهی لازم را با ما نداشتند، آنها حتی به تعهدات برجام هم پایبند نبودند لذا با مقاومت و پایداری باید از این مسیر سخت عبور کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار