مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم مشارکت خیرین در جشن گلریزان برای آزادی 557 زندانی جرائم غیرعمد از جمله 16 زن تأکید کرد.
کد خبر: ۷۴۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 18 May 2019
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم مشارکت خیرین در جشن گلریزان برای آزادی 557 زندانی جرائم غیرعمد از جمله 16 زن تأکید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسماعیل جمیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از وجود 557 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه 16 نفر از این زندانیان زنان و مادرانی هستند و نیازمند مساعدت خیرین در جشن گلریزان هستند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشن گلریزان در نیمه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مشارکت خیرین و نیکوکاران هم‌استانی در جشن‌های گلریزان منجر به آزادی زندانیان در بند می‌شود.
وی به فرهنگ‌سازی، توجه به پشتوانه و توان مالی در تعیین مهریه اشاره کرد و افزود: پرهیز از چشم و هم‌چشمی، فخر فروشی، بیمه کردن کارگاه‌ها و وسائل نقلیه، رعایت اصل توجیه اقتصادی، توجه به هزینه‌ها و تناسب آن با درآمدها و همچنین مداخله ریش سفیدان و معتمدین در حل و فصل اختلافات و ترویج روحیه ایثار، گذشت، احسان و انفاق از راه‌های کاهش زندانیان جرائم غیرعمد است.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به مراقبت پس از خروج زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: مرکز مراقبت‌های پس از خروج به عنوان مرکز ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای آزادی زندانیان است که با هدف حمایت از زندانیان آزاد شده، ایجاد اشتغال و جلوگیری از بازگشت مجدد آنها خدمات‌دهی می‌کند.
جمیاری با اشاره به رسالت تربیتی و حمایتی از زندانیان گفت: انجمن حمایت از زندانیان در کنار کمیته امداد امام(ره) در تامین معیشت خانواده‌های زندانیان فعالیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار