کد خبر: ۷۴۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 18 May 2019
فرمانده انتظامی استان،گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از یک دستگاه خودروی سواری سمند محموله ای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 148میلیون ريال كشف کردند. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی در محور یاسوج به اصفهان ورودی تنگ سه ریز تور ایست و بازرسی دایر کردند.
وي افزود:مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و  به آن دستور ایست دادند.
انصاری بیان داشت: راننده با بی توجهی به دستور مأموران از محل متواری که پس از طی مسافتی وبا رعایت قانون به کار گیری سلاح ،پس از شلیک  تیر هوایی، سپس به سمت لاستیک خودرو شلیک و آن را متوقف و مأموران در بازرسي از آن 6 هزار و 138 متر پارچه قاچاق کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را 2 میلیارد و 148 میلیون ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو ، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار