کد خبر: ۷۴۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 18 May 2019
مهرداد کرمی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای سیاست های کاهش جمعیت کیفری و دستورالعملهای قوه قضائیه از زندان این شهرستان بازدید و وضعیت قضایی زندانیان مهریه را بررسی نمود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندان های کهگیلویه وبویراحمد کرمی رئیس دادگستری به همراه تنی چند از قضات در بازدید چند ساعته از ندامتگاه دهدشت ضمن دیدار چهره به چهره با جمع کثیری از زندانیان ، به طور ویژه در سالن اجتماعات این زندان با زندانیان مهریه دیدار و ضمن استماع مشکلات قضایی و پرونده ای آنان دستورات لازم را جهت تسریع در سیدگی های قضایی صادر نمودند.
کرمی ئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه در دیدار با زندانیان با اشاره به نقش بازدارنده زندان در پیشگیری از وقوع مجدد جرم ، افزود : زندان به عنوان مکانی بازدارنده باید با حفظ حقوق شهروندی افراد محبوس در آن و رعایت کرامت انسانی آنان، اقتدار خود را به عنوان مکان تادیب حفظ نماید.
وی با اشاره به سیاست های جدید رئیس قوه قضائیه مبنی بر اجرای برنامه ای مدون برای محکومین مهریه، توسعه و تدوین برنامه ای هدفمند در اجرای سیاستهای قوه قضاییه و دستورالعمل رئیس قوه برای این افراد خبر داد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه :آقای دکتر مجید کرمی میباشد و اشتباها" در خبر آقای مهرداد کرمی ذکر شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار