امام جمعه کبگیان
امام جمعه کبگیان گفت: کسانی که دنبال زنده کردن کشتی بر گل نشسته برجامند دیدند که سایه جنگ را سراب آفتاب تابان برجام برنداشت بلکه این سایه را حضور همیشگی و حماسی مردم با روحیه جهادی و انقلابی برمی‌دارد.
کد خبر: ۷۴۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 18 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: یکی از مصادیق انسانهای متقی بیاد قیامت و معاد بودن است، زیرا انسانی که توانائی مقابله با یک زنبور را ندارد چطور می‌تواند، در برابر سکرات موت، و دست خالی در آخرت مقاومت کند و البته مرگ برای متقین راحت تراست.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به موضوع خُمس گفت: واجب فراموش شده خمس را با اهتمام و ایمان به پرداختش در ماه رمضان تقویت کنید تا در میزبانی از میهمان ناخوانده(مرگ)دست و پا شکسته نباشید.
وی با اشاره به دیدارمقام معظم رهبری با مسؤولان و کارگزاران نظام دربارهٔ، مسئله مذاکره مجدد با آمریکا هم گفت: دشمن با نغز قوانین قبلی و نصب قوانین جدید، مکرر گاهی از طریق تریبون عمومی و گاهی هم از دیپلماسی اعلام می‌کند که، لغو تحریم‌ها منوط بر مذاکرات جدید است و مسؤولان با درس از برجام مراقب حفظ عزت و آبروی ملت و نظام باشند زیرا دشمن با بدعهدی با هدف تخریب دولت و ملت خواهان ضربه زدن به نظام است که البته این از حماقت دولت ترامپ است که هنوز قدرت ملت ایران را نشناخته است.
وحدانی‌فر با اشاره به مشکلات فعلی مردم، مسئله معیشت اقتصاد، تورم و عدم توان خرید را از مهمترین مسائل مشکلات فعلی مردم دانست و ناامیدی از غرب، نگاه به درون و توان و ظرفیت‌های داخلی در سایه اعتماد و اختیار دادن به جوانان را راه علاج بیماری اقتصادی کشور برشمرد.
وی افزود: با تغییر در ساختار بودجه‌ای کشور و نظام بانکی، در سایه مدیریت شجاعانه و جهادی همراه با امید می‌تواند ما را در رسیدن به این هدف موفق‌تر کنند.
حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به راه اندازی جریان خاص سیاسی در کشور منوط بر ترساندن مردم از سایه خیالی جنگ با راهکار برون رفت با سازش و مذاکره جدید گفت: این ارعاب چهار دلیل دارد: یکی اینکه ترسوهائی که دنبال تزریق سایه جنگند و قصد التهاب جو حاکم بر جامعه را دارند خود از مسببین آشفته بازار اقتصاد کشورند. 
وی گفت: کسانی که دنبال زنده کردن کشتی بر گل نشسته برجامند دیدند که سایه جنگ را سراب آفتاب تابان برجام برنداشت بلکه این سایه را حضور همیشگی و حماسی مردم با روحیه جهادی و انقلابی برمی‌دارد.
خطیب جمعه کبگیان خطاب به آنهائی که حل مشکلات را در سایه سازش و مذاکره می‌دانند گفت: سازش هزینه دارد که نمونه‌اش در کشورهای حوزه خلیج فارس است و بدانید در مذاکره دشمن دنبال امتیاز گرفتن است که ما دادیم و به هیچ نرسیدم و این جماعتی که از سایه جنگ می‌ترسند انسانهای ترسو و مادی نگری هستند که صرفا با عینک مادی نگری دچار روحیه ترس شده‌اند.
این خطیب جمعه با اشاره به مسئله عدم فروش نفت جمهوری اسلامی ایران هم گفت: موئلفه های قدرت ما آنقدر زیاد است که بستن تنگهٔ هرمز از گزینه های آخر ماست.
وی افزود: همه دیدند که چهار و نیم میلیارد دلار پولی که عربستان به آمریکا در قبال تامین امنیتش داد در برابر یمنی که در ضعف امنیتی و کسری بودجه نظامی قرار دارد با پیمایش700کیلومتری پهبادهایش مهمترین شاهراه حیاتی خود با فروش3000بشکه در روز را زدند و برگشتند و نه عربستان و نه آمریکا و شرکای به ظاهر ابرقدرتش هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
وحدانی فرش کنندگی امنیت شیخ نشینها با هویدا شدن قدرت پوشالی آمریکا و غرب را از مهترین مولفه های قدرت جمهوری اسلامی و پیام مهم در حمله پهبادی به بندرالفجیره دانست که  در آن بیش از7نفتکش بزرگ در امارات غرق شدند.
امام جمعه کبکیان با تشکر از پیگیری شوراهای شهر و روستا درباره باز کردن آب کشاورزی مردم بخش در بند انحرافی چیتاب گفت: اولا که شوراها پارلمان محلی‌ است،و کسی است که با رأی مردم پیگیرحل مشکلاتشان است،دوما تجمع مردمی در برابر ادارات با سرکردگی یک شخص کار اشتباهی است، و شوراها وظیفه پیگیری دارند.
وی تصریح کرد:مطالبه گری خوب ومفیداست اما گاهی برخی از برخودها با فرهنگ و آبروی منطقه، سنخیت ندارد و عزیزانی که خیلی علاقه مند به پیگیری هستند بیایند در انتخابات شوراها شرکت کنند تا مردم آنها را بعنوان نماینده انتخاب کنند و پیگیر باشند نه اینکه به نمایندگی از مردم یک منطقه علیه نهادی حرفهای ضِد و نَقیض بِزنَند تا بعدها در نهادهای خدمات رسان از یک طایفه بدگویی بشود؟.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار