کد خبر: ۷۴۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 20 May 2019
امام جمعه دیشموک گفت: بخش دیشموک از اعتبارات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بی نصیب مانده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام علی اکبر راوند در نشست هم‌اندیشی مسئولان استانی و شهرستان جهت بررسی آسیب‌های اجتماعی به خصوص خودکشی در دیشموک با بیان اینکه کارهای خوب فرهنگی در این بخش انجام شده است، افزود: اما معضلات زیادی هم در دیشموک وجود دارد .
امام جمعه بخش دیشموک از ترک تحصیل، فقر و نداری و نداشتن راه ارتباطی مناسب به عنوان بخشی از معضلات بخش دیشموک که منجر به آسیب های اجتماعی می شوند نام برد و اظهارکرد: امسال 6 نفر ترک تحصیل داشتیم، چطور سپاه و ارتش در یک هفته 40 پل در مناطق سیل زده احداث کردند اما برای احداث پل" رود سمه" عاجز مانده اند .
 
 تنبیه بدنی عامل ترک تحصیل دانش آموزان دیشموکی

وی یکی از دلایل ترک تحصیل دانش آموزان را تنبیه بدنی توسط معلمان عنوان و خواستار ریشه یابی چنین مشکلاتی از مسئولان شد .
حجت الاسلام راوند تصریح کرد: اگر دنبال ریشه یابی نباشیم 10 سال آینده شاهد به بن بست رسیدن هم افرادی که الان ترک تحصیل کردند خواهیم بود .
وی با بیان اینکه آیا بهزیستی طی سالهای اخیر یک جلسه در این بخش برگزار کرده است یا نه، گفت: نهادها و دستگاهها همیشه می گویند استان هیچ بودجه ای به ما نمی دهد، آیا ما جز این استان نیستیم؟ آیا از یک میلیارد و 400 میلیون تومان کار فرهنگی که می گویند در استان انجام گرفته نباید دیشموک سهمی از این اعتبارات داشته باشد؟
امام جمعه دیشموک استقرار نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و احداث خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه را از نیازهای ضروری در این بخش عنوان کرد .
وی از فعالیت های خوب فرهنگی روحانی معروف قصه گو حجت الاسلام آذری نژاد در این بخش تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار