در این میان تاریخ کهگیلویه بزرگ در چند دهه ی اخیر فراز و فرودهای بسیاری به خود دیده است که بخش عمده ی آنها فرود و عقب گرد بود اما پس از امتحان و خطاهای بسیار بالاخره اسفند ۹۴ نوبت به عدل هاشمی پور رسید تا توانایی خود را در کسوت نمایندگی به مردم عرضه نماید.
کد خبر: ۷۴۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 23 May 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
حیات و ممات کهگیلویه در دستان هاشمی پور
بی شک تاریخ گواه  منصفی برای نسلهای آینده خواهد بود،تا درباره پیشینیان خود و آنچه بر ما گذشته به قضاوت بنشینند.
در این میان تاریخ کهگیلویه بزرگ در چند دهه ی اخیر فراز و فرودهای بسیاری به خود دیده است که بخش عمده ی آنها فرود و عقب گرد بوده و این را نه از روی تعصب  و وابستگی به شخصی خاص ،بلکه براساس آمار و ارقام میتوان به وضوح مشاهده کرد‌.
در همه بخشها چه فرهنگی،چه اقتصادی و چه اجتماعی ما در چند دهه اخیر سیر نزولی داشتیم  که مهاجرت سیل آسا به استانها و شهرستانهای همجوار،بیکاری فزاینده،نبود زیرساختهای مناسب از جمله راه،بهداشت و صنعت از نمونه های قابل ذکر این سیر نزولی است.
در این میان اگر بخواهیم دلایل این عقب ماندگی را واکاوی کنیم و یا به عبارتی اولویت بندی کنیم به چند فاکتور اساسی و مهم میتوان اشاره کرد از آن جمله:
یک:سیاست زدگی بیش از حد کهگیلویه بزرگ به دلیل رهبری سیاسی از سوی افراد ناتوان و شعارگرا و به حاشیه راندن نخبگان.
دوم:نمایندگانی که مطالبات عمومی و کارهای عام المنفعه در اولویت برنامه کاریشان وجود نداشت و بیشتر پیگیر امورات شخصی و کارهای جزئی بودند.
سوم:رواج قوم گرایی و قبیله گرایی در بین مردم که خود باعث گزینش و انتخاب افراد ضعیف در سطوح نمایندگی و مدیریتی گردید.
پنجم:عدم توجه به زیرساختهای فرهنگی و فربه سازی بخش فرهنگ که میتوانست در انتخاب بهتر و اصلح تر موثر باشد.
موارد بالا از جمله دلایلی بود که منجر به توسعه نیافتگی در همه ابعاد و شاخص های توسعه گردید.
اما پس از امتحان و خطاهای بسیار بالاخره اسفند ۹۴ نوبت به عدل هاشمی پور رسید تا توانایی خود را در کسوت نمایندگی به مردم عرضه نماید و این بار مردم امیدوارنه به تغییرات اساسی در حوزه انتخابیه نگاه میکردند چرا که هاشمی پور کوله باری از تجربه سازندگی در حوزه های مختلف با خود به همراه داشت.
حالا پس از گذشت سه سال از این انتخاب آنچه در حوزه های مختلف از جمله راه،صنعت ،بهداشت و آموزش اتفاق افتاده نشان از آینده ای روشنی میدهد که ادامه آن جزء با حضور و تداوم خدمتگزاری ایشان میسر نیست و در یک جمله باید گفت حیات و ممات کهگیلویه بزرگ در دستان پرتوان هاشمی پور است و بس.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سازندگی کهگیلویه فقط با سردار سازندگی امکان پذیر است
سیدعلی موسوی
|
United Kingdom
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
واقعاخداقوت وخسته نباشیدعرض میکنم خدمت جناب مهندس هاشمی پورعزیزکه باحضورخودمارابه اینده امیدوارکردندوامیدوارم که مردم عزیزکهگیلویه بزرگ درکنار مهندس هاشمی پورشاهدتوسعه این منطقه محروم وباعزت وپرافتخارباشند انشاالله.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار