مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از بازنشستگان سال ۹۷ در حضور پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی نکا برگزار شد .
کد خبر: ۷۴۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 23 May 2019

به گزارش تابناک مازندران،با حضور دکترشاعری نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مهندس توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، آیین باشکوه تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی نکا در پاسداشت هفته مقام معلم همراه با ضیافت افطار در تالار ارگ کیان برگزار شد.

در این آیین که با برنامه های متنوعی همراه بود، دکتر شاعری طی سخنانی ضمن ارج نهادن به مقام معلم، بازنشستگان را گنجینه های مهم تجربه در آموزش و پرورش دانست.

وی خاطرنشان کرد:تمام نمایندگان مجلس مصمم به رفع مشکلات اقتصادی فرهنگیان بوده و بازنشستگان فرهنگی نیز در الویت تصمیم سازی های مجلس هستند.

نماینده مردم شرق مازندران افزود:با توجه به لازم الاجرا بودن رتبه بندی فرهنگیان از معلمان خواست در خصوص بازنشسته شدن تعجیل نداشته باشند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.

همچنین در این مراسم حسین پالار مدیر آموزش و پرورش نکا ضمن خیرمقدم گویی به حضار، به برخی از دستاوردهای بزرگ دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان اشاره کرد و گفت:تمام این موفقیت ها مرهون تلاش همه همکاران اداری و آموزشی، با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و نظرات دلسوزانه آنان بود.

در پایان از ۹۷ نفر از همکاران بازنشسته سال قبل تجلیل و تقدیر شد.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار