قصه تکراری بی برقی در لنده؛
مردمی که از سال ۱۳۹۵ تا کنون وعده رفع مشکلات حوزه برق با احداث ایستگاه فوق توزیع به آنان داده میشود.کماکان هیچ اقدام عملی که نشان دهد مسئولین درصدد احداث این ایستگاه هستند را نمی بینند.
کد خبر: ۷۴۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ 25 May 2019

گویا قصه تلخ قطعی های پیاپی برق برای مردم لنده پایان ندارد.مشکل برق در شهر لنده همچنان ادامه دارد و در هوای گرم، زمانی که مردم باید بر روی سفره افطار بنشینند شهر را در تاریکی مطلق فرو میرود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد؛ گویی مشکلات برقی قصد ندارد دست از سر مردم لنده بردارد و با کوچکترین باد و بارندگی و رعد برق تاریکی بر این شهر سایه می اندازد .

در روزهایی که دیگر مناطق عمده مطالباتشان پروژه های بزرگ عمرانی، اقتصادی است مردم لنده داشتن یک زندگی با شرایط عادی تبدیل به آرزو برایشان شده است.

باید منتظر ماند و دید آیا مسئولین استان کهگیلویه و بویر احمد برای تابستان گرم و طاقت فرسای ۹۸ برنامه ای خواهند داشت یا همچنان این مردم باید یک تابستان دیگر را با شرایط سخت سپری کنند.

مردمی که از سال ۱۳۹۵ تا کنون وعده رفع مشکلات حوزه برق با احداث ایستگاه فوق توزیع به آنان داده میشود.کماکان هیچ اقدام عملی که نشان دهد مسئولین درصدد احداث این ایستگاه هستند را نمی بینند .ایستگاهی که حتی مدیر عامل برق استان کهگیلویه تنها راه رفع مشکلات برق این شهرستان را احداث آن عنوان کرده است.

گفتنی است اگر چه در سال ۱۳۹۶-۱۳۹۷ اقداماتی در راستای رفع مشکلات برق لنده انجام گرفت که از جمله این اقدامات را میتوان راه اندازی خط دو مداره برق از لنده تاسوق، نصب چندین ترانس در مناطق مختلف لنده و ترمیم شبکه های داخلی را نام برد ولی متاسفانه قطعی های پیاپی همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
درود برتابناک جناب مرادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
نکند فرماندار جدید پروازی باشد!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار