کد خبر: ۷۴۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 26 May 2019
سرپرست فرمانداری کهگیلویه عزل و نصب در سیستم مدیریتی را طبیعی دانست و گفت: به طور حتم مدیران ضعیف شهرستانی عزل می‌شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، جعفر نیکبخت در آئین معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کهگیلویه با اشاره به اینکه تمام افراد سازمانی شایستگی این را دارند که در جایگاه‌های مختلف ابلاغ دریافت کنند،  اظهار داشت: عزل و نصب در سیستم مدیریتی طبیعی است و هر مدیری بسته به سیاست‌های کاری خود می‌تواند، زیر مجموعه خود را انتخاب کند.
مدیران ضعیف کهگیلویه عزل می‌شوند
وی ابراز کرد: مدیری که در اعمال مدیریتی خود بخواهد همه را راضی نگه دارد ضعف دارد واین انتظار عبثی است که همه از انتصاب‌ها راضی باشند.
نیکبخت با تاکید بر اینکه باید برای ارتقا و بهبود عملکرد سیستم تلاش شود، تصریح کرد: انتظار ما پویایی و فعالیت بدون نگاه سیاسی و جریانی است.
وی با اشاره به حکم معان عمرانی خاطرنشان کرد: حکم محمدعلی آروس با اتمام روند اداری احصا حکم، تا پایان ماه مبارک رمضان معارفه ایشان انجام می‌شود.
معاون جدید فرماندار کهگیلویه نیز در این مراسم موفقیت در این پست را نیازمند همکاری و همدلی دانست و گفت: به طور حتم تمام ظرفیت خود درحوزه مربوطه را بکار خواهم بست و از هیچ کوششی فروگذار نمی‌شود.
حوزه برنامه ریزی کارهای پشتیبانی و ماموریت‌های اجرایی در دو بخش درون‌سازمانی (مسائل مربوط به امور اداری، مالی، ساماندهی و برنامه ریزی، کنترل و نظارت امور داخلی فرمانداری ) و برون سازمانی(مسائل مربوط به توسعه شهرستان، امور اقتصادی، کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری) را پیگیری می‌کند.
به گزارش تسنیم در پایان این آئین، تورج رزمجو به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار کهگیلویه معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار