کد خبر: ۷۴۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 26 May 2019

امروز بازار یاسوج با کمبود مرغ گرم به دلیل عدم کشتار و توزیع بر اساس زمان بندی معمول مواجه شد اما متولیان از توزیع آن تا صبح فردا خبر می دهند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، طی روزهای اخیر کمبود مرغ گرم در بازار یاسوج مردم را با مشکلات تأمین این کالا مواجه کرده است.

چند روز گذشته زمزه های عدم توزیع مرغ گرم به دلیل پایین بودن نرخ و عدم همخوانی هزینه کرد با قیمت تمام شده مطرح شد.

همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و افزایش خرید مرغ، بازار یاسوج با کمبود و گاهاً نبود مرغ گرم روبه رو شده است.

رئیس کل جهاد کشاوزی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با رایزنی‌های و اقدامات انجام شده پوشش مناسب و کامل تأمین گوشت مرغ را درروزهای آتی خواهیم داشت.

الیاس تاج الدینی افزود: نگرانی‌های در حوزه قیمت‌ها وجود داشت که تا رفع کامل مشکلات و تأمین مناسب نیازهای بازار اقدامات لازم اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم کشتار در روزهای جمعه از جمله مشکلات موجود در حوزه تأمین گوشت مرغ محسوب می‌شد، عنوان داشت: با تاکید بر تأمین مناسب نیازهای بازار، کشتار و توزیع در روز جمعه نیز هدفگذاری شده است.

در ادامه معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مرغ گرم بازار با توزیع در تمام مناطق از صبح یکشنبه تأمین خواهد شد.

روح الله باقری افزود: با همکاری و رایزنی‌های انجام گرفته، تأمین مرغ جهت کشتار تا امشب انجام شد و فردا صبح توزیع در مناطق مختلف برای روزهای آتی انجام خواهد شد.

باقری با بیان اینکه متولی مرغ و دام زنده سازمان جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: نظارت بر قیمت مصوب در سطح خرده فروشی و نظارت بر بازار وظیفه صنعت و معدن است و با توجه به ضرورت حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مکالماتی با حوزه اتحادیه مرغ داران و متولیان انجام گرفته است.

باقری به افزایش قیمت مرغ زنده اشاره داشت و خاطرنشان کرد: قیمت مرغ زنده در سطح کشور با افزایش روبه رو شده است.

وی ابراز داشت: تمهیدات لازم با هدف رفع مشکلات به وجود آمده انجام گرفته و برنامه ریزی برای روزهای پیش رو، تعطیلات عید فطر و تابستان با هدف کنترل و نظارت بر بازار انجام شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکل تأمین گوشت مرغ گرم برطرف و توزیع انجام خواهد شد.

گزارش میدانی مهر حکایت از تعطیلی چندین مرکز تامین مواد پروتئینی از عصر دیروز در سطح شهر یاسوج به علت کمبود مرغ برای توزیع دارد.

با توجه به کاهش توان خرید در حوزه گوشت قرمز و لزوم تعادل بخشی اصولی به بازار، انتظار می‌رود که متولیان هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات ایجاده شده و تأمین گوشت مرغ گرم اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار