کد خبر: ۷۴۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 26 May 2019
آیت الله ملک حسینی گفت: به طور حتم در صورت خروج مدیریت محیط زیست از دولت و واگذاری آن به مردم شاهد حفظ بیش از پیش این سرمایه ملی هستیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، سید شرف الدین ملک حسینی در نشست با مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان برخی تشکل‌های مردم نهاد اظهار داشت: مبارزه با زمین خواری و کوه خواری در مناطق مختلف از جمله بستر رودخانه‌ها، جنگل‌ها و مراتع بکر و زیبا در دستور کار مسئولان و متولیان امر باشد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: مدیریت محیط زیست به مردم واگذار شود
وی با اشاره به تغییر کاربری‌های بی حساب و کتاب و مخاطرات زیست محیطی عنوان کرد: برخی ظالمانه به منابع ملی دست درازی کرده و بهترین اراضی را تصرف می‌کنند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی تاکید کرد: باید در مقابل این ایم موضوع ایستاد و قاطعانه برخورد کرد.
ملک حسینی افزود: امیدوارم مسئولان و متولیان امر در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی در مناطقی مستعد کشاورزی جلوگیری کرده و تمام قد در مقابل متخلفان بایستند.
وی با تاکید بر اینکه آستین بالا زده‌ایم تا مانع تغییر کاربری اراضی کشاورزی شویم، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیازمند همکاری ائمه جمعه و جماعات، طالب و روحانیون هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار