نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از توانمندی نیروهای مسلح اظهار داشت: در تمام دنیا این کار مرسوم است و مطابق قانون اساسی استفاده از نیروهای مسلح در زمان صلح و بکارگیری نیروی انسانی متخصص، ماشین آلات و دستگاه های متعدد قرارگاه سازندگی خاتم ممکن می باشد.
کد خبر: ۷۴۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 26 May 2019
نشست مشترک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و اعضای کمیسیون انرژی مجلس برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ هدف از تلاش در جهت تشکیل این نشست مشترک را استفاده بیشتر از توانمندی و ظرفیت فنی و اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم و شرکت های تخصصی زیر مجموعه آن دانست و گفت : این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون انرژی و فرماندهی قرارگاه خاتم تشکیل شد موارد زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

1_ به منظور رونق بخشیدن به تولید که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و در دستور کار دولت نیز قرار دارد استفاده از ظرفیت قرارگاه به دلیل  تخصص و توانمندی بالای فنی، اجرایی  و انسانی آن، در میادین نفتی و پروژه های بزرگ ضروری است.

2_  وصول مطالبات قرارگاه از دولت به منظور سرعت بخشیدن به پروژه های در دست اقدام و پذیرش سایر پروژه ها لازم و اجتناب ناپذیر است.
 
انتقاد عدل هاشمی از استفاده نکردن از ظرفیت قرارگااه خاتم

نایب رئیس کمیسیون انرژی در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های متعدد عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم از استفاده کمتر از قرارگاه اتتقاد کرد و گفت : جای سؤال است که چرا در شرایط کنونی که اقتصاد کشور شرایط نامساعدی دارد و قرارگاه میتواند زمینه ساز کار و توسعه باشد اما به خوبی از این ظرفیت استفاده نمی گردد.

نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از توانمندی نیروهای مسلح اظهار داشت: در تمام دنیا این کار مرسوم است و مطابق قانون اساسی  استفاده از نیروهای مسلح در زمان صلح و بکارگیری نیروی انسانی متخصص، ماشین آلات و دستگاه های متعدد قرارگاه سازندگی خاتم ممکن می باشد.

هاشمی پور جهت دستیابی سریع تر به موارد فوق پیشنهاد داد : ضرورت دارد کمیته ای متشکل از کمیسیون انرژی و قرارگاه خاتم جهت بررسی بیشتر و بهتر  موضوع به شکل تخصصی تشکیل گردد و ظرف مدت یک ماه جمع بندی و مقدمات لازم جهت تشکیل جلسه با وزیر نفت و دیگر وزارتخانه‌های طرف قرارداد قرارگاه سازندگی خاتم فراهم آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار