کد خبر: ۷۴۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹ 27 May 2019
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران گفت: آتش سوزی در 5 نقطه از این شهرستان شامل با تلاش بسیار مهار شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، " فرهام جلیلی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اثر صاعقه آتش سوزی در 5 نقطه از شهرستان گچساران آغاز شد.
وی بیان کرد: آتش سوزی در 5 نقطه از شهرستان گچساران شامل ناصر آباد، تنگه ملقون، بن پیر، جاده دیل و زیر روستای خنگ بنار با تلاش بسیار مهار شده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گچساران تصریح کرد: از ساعت 7 عصر آتش سوزی در پشت دانشگاه پیام نور گچساران زیر روستای خنگ بنار به صورت گسترده  آغاز شد که با تلاش مردم روستا و انجمن سبز گامان و محیط زیست و منابع طبیعی این شهرستان در ساعت 21 امشب مهار شد.
جلیلی عنوان کرد: بالغ بر 20 نفر در مهار این آتش سوزی گسترده فعالیت کردند که حدود بیش از 10 هکتار که بخشی از آن مزارع و بیشتر مرتع بوده در این آتش سوزی سوخته است.
وی گفت: به دلیل این که همزمان آتش سوزی در 5 نقطه از گچساران آغاز شد نیروهای منابع طبیعی و دیگر نیروهای کمکی در این مناطق جهت مهار آتش تقسیم شده بودند.
رئیس اداره منایع طبیعی و آبخیزداری خاطرنشان کرد: آتش در ارتفاعات منطقه چاه تنگ بابا کلان از ساعت 21:30 دقیقه آغاز شده که هنوز مهار نشده است.
جلیلی اضافه کرد: تمام این آتش سوزی ها بر اثر صاعقه ها در شهرستان گچساران رخ داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار