کد خبر: ۷۴۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 27 May 2019
رئیس اداره هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به پیش بینی وزش باد و بارش رگبار بهاری امروز و فردا در مناطق شمال غرب، غرب، مرکز و جنوب کشور، کشاورزانی که محصول خود را برداشت کردند آن را به سرعت به انبارها منتقل کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسعود حقیقت رئیس اداره هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در واکنش به وزش باد شدید و طوفانهایی که برای امروز و روزهای آینده در برخی از نقاط  کشور پیش بینی شده است اظهار کرد : با توجه به اینکه مزارع گندم در مرحله برداشت هستند ، توصیه می شود که کشاورزان با در نظر گرفتن پیش بینی وزش باد و رگبار در برخی از نقاط کشور به سرعت اقدام به انتقال محصول خود به انبار کنند.
وی افزود: پیش بینی شده است که امروز و فردا در مناطق شمال غرب، غرب، مرکز و جنوب کشور وزش باد و بارش رگبار بهاری داشته باشیم و از کشاورزان می خواهیم برای حفظ محصول خود تا فرصت باقی است آن را به انبار ها انتقال دهند.
رئیس اداره هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: کشاورزان این مناطق به دلایل یاد شده هیچ گونه محلول و سم پاشی را تا انتهای هفته انجام ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار