کد خبر: ۷۴۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 27 May 2019
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در متن این پیام آمده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
اساس حکومت امام علی علیه السلام بر پایه عدالت،مساوات و ارزشهای الهی و انسانی پی ریزی شده بود و روی همین جهت، هیچ حرکتی نتوانست امام علیه السلام، را از بازگو نمودن حقیقت بازدارد.
امشب ، شب گردش فرشتگان دور تا دور حجت الهی؛ شب بخشش وتقدیر و شبی است که خورشید فروزان معیشت امام علی علیه السلام، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین، فرق انسان عدالت گستری را شکافت که برترین خلق پس از رسول خدا صلی الله علیه و آله بود.
آنان که می خواستند نور خدا را خاموش و به تاریخ بسپارند، نمی دانستند که اراده الهی، بر بزرگی  حضرت علی علیه السلام استوار است و می بینیم که همچنان، عملکرد و رهنمودهای امام مؤمنان، چراغ راه مردان خدا و حق جویان همچنین یکتاپرستان جهان است. بدین وسیله ضمن عرض تسلیت به مناسبت  شهادت اول مظلوم عالم بشریت خورشید تابان امامت و ولایت، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر را برای مردم عزیز و شهید پرور استان و همه رهروان آن  خصوصا همکاران اینجانب در معاونت بهداشتی و کلیه کارکنان شبکه های بهداشت هشت شهرستان استان تسلیت عرض می نمایم. امید آن که در پرتو پر فروغ رفتار و اعمال حضرت امیرالمومنین(ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگوار در راستای خدمت رسانی مطلوب در حوزه بهداشت و درمان بتوانیم گام های تأثیر گذاری برداریم.
 
                                                    ابراهیم نعیمی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه بویراحمد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار