کد خبر: ۷۴۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 28 May 2019

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، از دستگیری قاتل ۲۰ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت بعد از وقوع قتل در یکی روستاهای این شهرستان خبر داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "علی کرم بازیان" گفت: در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه، پنجم خرداد در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی تیراندازی منجر به جرح در روستای "فیروزآباد" شهرستان بویراحمد، بلافاصله ماموران پلیس در محل وقوع حادثه حاضر شدند و مشخص شد جوان حدودا ۲۰ ساله با هویت معلوم، اقدام به تیراندازی با اسلحه ساچمه زنی به سمت فردی حدودا ۵۰ ساله از ناحیه شکم کرد که پس از چنین اقدامی، بلافاصله از محل متواری شد.
وی افزود: متاسفانه فرد مضروب بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد و با توجه به حساسیت موضوع، ضمن حضور "مسعودی کوشک" بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد در محل حادثه و انجام تدابیر امنیتی و انتظامی توسط نیروی انتظامی، دستگیری ضارب (قاتل) در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بویراحمد و ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
بازیان خاطرنشان کرد: مامواران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و در کمتر از ۱۲ ساعت از زمان گزارش اولیه، متهم را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی با اشاره به این‌که اسلحه بکار رفته در وقوع این قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه، به صراحت به قتل با اسلحه ساچمه‌زنی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اضافه کرد: انگیزه و علت وقوع قتل در دست بررسی است و متهم به قتل، با قرار مناسب، روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار