کد خبر: ۷۴۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 28 May 2019
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات اداری ادارات این استان از روز پانزدهم خردادماه جاری خبرداد و اظهارداشت: در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق و بنا به پیشنهاد شرکت برق و موافقت استانداری استان ساعات کاری ادارات در شهرستان‌های گرمسیری و سردسیری تغییر کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایلنا ، " عزیز فیلی" در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در خصوص تغییر ساعات کاری در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعات کاری در شهرستان‌های باشت، گچساران، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است.
وی افزود: ساعات کاری مناطق سردسیری بویراحمد و دنا از هفت صبح تا ۱۴ خواهد بود که ساعات کاری جدید از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اعمال می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت توزیع نیروی برق این استان پیشنهادهای دیگری به استانداری داده که همکاری مولدهای خود تامین برق ادارات و صنایع از ساعت ۱۱ تا ۱۵ ضروری است.
فیلی افزود: کاهش ۳۰ درصدی مصرف صنایع بالای یک مگاوات( ساعت ۱۳ تا ۱۷) از ۳۰ خرداد تا ۱۵ شهریور و خاموشی سه ساعته ایستگاه‌های ۱۲ درصد سی.ان.جی تا ۱۴ درصد از ساعات ۱۴ تا ۱۶ و از ابتدای تیر تا ۲۶ مرداد اجرایی می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطع بار چهارساعته چاه‌های کشاورزی (ساعت ۱۲ تا ۱۶) و تعیین ساعت کار شهرک‌های صنعتی تک شیفت( ساعت ۶ تا ۱۳) از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اجرایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار