کد خبر: ۷۴۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 28 May 2019
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ 511 میلیارد ریال برای جبران خسارت سیل ابتدای سال به این استان اختصاص یافت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، وحید محمدی‌تبار در نشست صبح امروز شورای هماهنگی مدیریت بحران به اختصاص تسهیلات برای افراد خسارت دیده از سیل اشاره کرد و گفت: 511 میلیارد ریال برای جبران خسارت سیل استان مصوب شده است.
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مبلغ 381 میلیارد ریال اعتبار جبران خسارت بخش کشاورزی و 13 میلیارد تومان برای جبران خسارت در بخش مسکن مصوب شده که دوره تنفس آنها 3 یا 4 ساله است.
وی تصریح کرد: برای جبران خسارت سیل در بخش زراعت به ازای هر هکتار 55 میلیون  ریال، در بخش باغات به ازاری هر هکتار 50 میلیون ریال، هر واحد دام کوچک عشایری و روستایی 10 میلیون تومان و دام سبک و سنگین هر راس بز 500 هزار تومان و دام سنگین 3 میلیون تومان به دوره تنفس یکساله اختصاص داده شده است.
این مسوول تصریح کرد: به ازای هر کلونی زنبور عسل 250 هزار تومان تسهیلات و هر واحد آبزی‌پروری گرم آبی 5 میلیون تومان و آبزی‌پروری هر هکتار سردآبی 50 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است.
محمدی‌تبار با اشاره به اختصاص وام به ایستگاه‌های پمپاژ گفت: در بخش طیور به ازای هر واحد مرغدارب گوشتی مبلغ 20 میلیون تومان وام به تنفس یکساله در نظر گرفته شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تسهیلات اختصاص یافته برای بازسازی اماکن شهری و روستایی و جبران خسارت واحدهای آسیب‌دیده گفت: جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و فرمانداری‌ها موظف هستند نسبت به شناسایی افراد خسارت دیده واقعی اقدام و با تشکیل پرونده آنها را معرفی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار