از اصحاب محترم رسانه تقاضا کرده ام که تیتر ها و عناوین مناسب که بیان کننده محور اصلی گفتگوست را قلم بزنند و سلیقه ای با کلمات و الفاظ بازی نکنند زیرا ممکن است باعث دلخوری برخی مسئولین محترم گردیده و محور اصلی گفتگو به حاشیه رود. 
کد خبر: ۷۴۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ 28 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار خبری در این سایت خبری تحلیلی که به نقل از یک سایت خبری محلی منتشر شده بود( مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام ) و در آن بیان برخی مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام بیان شده بود ، رئیس این دانشکده با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه کرد .
در این یادداشت آمده است:
باسمه تعالی

پیرو گفتگوی اخیر صورت گرفته شده یک پایگاه خبری محلی با اینجانب در خصوص بررسی مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام، که در سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد هم منتشر شد ، همانگونه که مشخص است هدف و محور اصلی گفتگو، بیان مشکلات و بالابردن سطح آگاهی عموم مردم و مسئولین محترم استان از وضعیت موجود دانشکده صنعت و معدن چرام بوده است. چه بسا شخص یا مسئولی با علم و اطلاع از این وضعیت و توانایی که دارد بتواند گره گشایی نماید. ضمنا همانگونه که از متن گفتگو قابل برداشت است اینجانب نه با نیت قبلی و نه در حال حاضر، قصد تخریب هیچ شخص یا مسئول محترمی را نداشته ام و هدف از بیان این مباحث کاملا مشخص و در جهت توسعه و پیشرفت دانشکده بوده است و نه هیچگونه هدف شخصی. اینجانب همواره در تمامی گفتگوهایم از اصحاب محترم رسانه تقاضا کرده ام که تیتر ها و عناوین مناسب که بیان کننده محور اصلی گفتگوست را قلم بزنند و سلیقه ای با کلمات و الفاظ بازی نکنند زیرا ممکن است باعث دلخوری برخی مسئولین محترم گردیده و محور اصلی گفتگو به حاشیه رود. 
 
واکنش رئیس دانشکده صنعت و معدن به انتشار یک خبر / رسانه ها در تیتر به محور اصلی خبر توجه کنند! / مسلما هاشمی همچنان نماینده مردم هستند

در مورد نماینده محترم کهگیلویه بزرگ، ضمن تشکر از تلاش های فراوان و خستگی ناپذیری ایشان در جهت توسعه شهرستان چرام و دیگر حوزه انتخابیه، وعده هایی جهت بهبود، رفع مشکلات و توسعه دانشکده از سر دلسوزی و احساس مسئولیت داشتند و مسلما با توجه به گستردگی حوزه انتخاباتی و درخواست ها و مطالبات شخصی، مردمی و اداری فراوان از ایشان، تحقق برخی از این وعده ها به تاخیر خواهند افتاد. لذا نظر به جایگاه، درایت و توانایی های بالقوه ایشان و همچنین نظر به نقش مهم دانشکده (دولتی) صنعت و معدن در توسعه شهرستان چرام، انتظار داریم که همچنان به توسعه بهتر و رفع مشکلات دانشکده کمک نمایند. مسلما سردار هاشمی همچنان نماینده مردم و به لطف خدا در سلامتی کامل هستند و ما هم همچنان امیدوار به تحقق وعده ها بخصوص رفع معارض زمین دانشکده خواهیم بود.
در مورد مسئولین محترم اداره راه و شهرسازی همانطور که پیش تر هم گفتم مباحث مطرح شده در خصوص مشکلات زمین دانشکده و قوانین و مستندات مسئولین قبلی و جدید، در جهت تخریب شخص یا مسئول محترمی نبوده است. فشارهای وارده از سوی دانشجویان و والدین محترمشان درخصوص وضعیت بد فیزیکی دانشکده، بلاتکلیفی پیمانکاران دیوار اطراف و محوطه دانشکده و درخواست خاتمه پیمان و ضررکرد و دیگر مشکلات ناشی از بلاتکلیفی واگذاری زمین دانشکده، همه و همه مانع پیشرفت دانشکده شده اند. لذا از مسئولین محترم اداره راه و شهرسازی انتظار و تقاضا داریم همکاری لازم در خصوص واگذاری زمین دانشکده را به عمل آورند و این خواسته امام جمعه محترم، فرماندار محترم، دیگر مسئولین محترم و عموم مردم شریف شهرستان چرام می باشد.
دانشکده صنعت و معدن چرام در این زمین قرار گرفته شده و نیاز به 20 هکتار زمین جهت توسعه و تبدیل به مجتمع آموزشی و دانشگاه در آینده را دارد. در خاتمه از همه مسئولین محترم استانی، استاندار محترم، مدیر کل محترم راه و شهرسازی و مدیران زیر مجموعه، نماینده محترم کهگیلویه بزرگ، فرماندار محترم، امام جمعه محترم و دیگر مسئولین و مردم غیور شهرستان چرام، ضمن تشکر فراوان بابت همکاری هایی که تاکنون داشته اند، تقاضامندم مشکل واگذاری زمین دانشکده را حل نمایند و زمینه های پیشرفت و توسعه دانشکده از لحاظ فیزیکی،  آموزشی، جذب رشته و دانشجو را فراهم نمایند. 

با آرزوی توفیق الهی 
صاحب سروش فر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار