کد خبر: ۷۴۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 29 May 2019
همسر اول و دختر محمدعلی نجفی اطلاعاتی عجیب از یک سال گذشته وی و میترا استاد ارائه دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رکنا نوشت: «همسر اول نجفی که از دستگیری شوهرش خیلی ناراحت بود، با تاکید بر این که آن‌ها از هم طلاق نگرفته و هنوز هم عاشقانه شوهرش را دوست دارد، گفت: من و همسرم ۴۲ سال با هم زندگی کرده‌ایم و هیچ مردی به مودبی ایشان ندیده‌ام.
وی افزود: شوهرم همیشه به من احترام می‌گذاشت. حتی برای سوار شدن به آسانسور ابتدا با احترام کناری می‌ایستاد تا من داخل بروم و بعد خودش همراهم می‌آمد.
این زن با ناراحتی ادامه داد: شوهرم ناگهان عوض شد. باور ندارم این اتفاق افتاده باشد. آرام‌تر از شوهرم کسی را سراغ ندارم او از وقتی با میترا استاد ازدواج کرد، دیگر مرد سابق نبود. دیگر اجازه نداشت به من و دخترش سر بزند. تحت فشار بود. حتی یک بار گفت: شاید برای خلاصی از رفتار‌های میترا مجبور به طلاق بشویم، اما دلش به این کار نبود میترا بار‌ها شوهرم را تهدید کرده بود به ما که خانواده‌اش هستیم اسید بپاشد و ضربه بزند و شوهرم برای این که ما در امان باشیم و حساسیتی وجود نداشته باشد، رابطه‌مان را قطع کرده بود.
وی افزود: در نامه‌هایی که به دخترم داده نوشته که مراقب مادرت باش! او مرد خوبی است و می‌دانم الان تحت چه فشار عصبی‌ای است. میترا یک سال فقط شوهرم را تهدید می‌کرد هنوز دلیلش را نمی‌دانم، اما از وضعیت شوهرم خیلی نگرانم او حقش این نبود مردی بزرگ با اخلاق که ناگهان عوض شد و به خودش لطمه بزرگی زد.»
همسر اول نجفی کیست؟

محمدعلی نجفی که دانشجوی دکتری در دانشگاه MIT در آمریکا بود تابستان سال ٥٥ برای دیدار با خانواده به تهران آمده بود، با همسر اولش، سرور تابشیان، آشنا شد و طی مراسمی ساده ازدواج کردند و کمی بعد با هم به آمریکا بازگشتند. حاصل این ازدواج دختری به نام زهرا تجفی است.

به گزارش تابناک، همسر محمدعلی نجفی کارشناسی ارشد مشاوره تربیتی در مراکز تربیت معلم را دارد.

همسر اول محمدعلی نجفی کیست؟
در روز شنبه ۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۳ مدرسه سرور توسط محمد علی نجفی احداث شد که نامش از نام همسر اول وی گرفته شده بود. مدرسه خیر ساز “سرور” به همت دکتر «محمد علی نجفی» ساخته شده است که با راه اندازی این مدرسه دانش آموزان استثنایی این منطقه پایتخت امکان استفاده ازمکان مناسب آموزشی را پیدا کرده اند که از نیاز‌های مهم این گروه از دانش آموزان برای تحصیل محسوب می‌شود.


این مدرسه با هزینه‌ای نزدیک به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث و تجهیز شده که از رقم، ۵۰۰ میلیون تومان از سوی خیر نیک اندیش و مابقی از اعتبارات دولتی تأمین شده است. مدرسه “سرور” به همت دکتر «محمد علی نجفی» ساخته شده است که با راه اندازی این مدرسه دانش آموزان استثنایی این منطقه پایتخت امکان استفاده ازمکان مناسب آموزشی را پیدا کرده اند که از نیاز‌های مهم این گروه از دانش آموزان برای تحصیل محسوب می‌شود.

همسر اول محمدعلی نجفی کیست؟
«سرور تابشیان» همسر اول دکتر محمد علی نجفی در مراسم افتتاح این مدرسه از مسئولان آموزشی خواست فضای این مدرسه را علاوه بر آموزش به فعالیت‌های پژوهشی ویژه کودکان استثنایی نیز اختصاص دهند و حمایت خوبی از این گروه دانش آموزان صورت بگیرد. لازم به یادآوری است منطقه ۱۱ شهر تهران دارای ۴ مدرسه ویژه کودکان استثنایی است که همگی از مدارس با قدمت شهر تهران محسوب می‌شوند و نیاز به نوسازی دارند.
در پایان مراسم با حضور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، روسای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجمع تهران و خیرین نیک اندیش از خانم سرور تابشیان همسر اول دکتر نجفی با اهدای لوح قدردانی و تشکر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگر عاشقانه همسرتو دوست داشتی چرا رفت یه زن دیگه گرفت ؟؟؟؟ سرور خانم کم گذاشتی واسه شوهرت به این بلا گرفتارش کردی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
قضیه ی نجفی یک درد بسیار کهنه ست در سرزمین ما

یکی از بزرگترین معضلات جامعه ی ما زخم چرکینیه با عنوان ازدواج سنتی که در قضیه ی نجفی و استاد چنین فجیع سر باز کرده
ازدواج سنتی که در ایران رایجه حاصل توافق دو فامیله که درباره ی سرنوشت دو نفر تصمیم می گیرند در این قضیه یا مصالحه خانواده ها مطرحه یا اینکه کسی معمولا انتخاب میشه که حسادت هیچ کس رو برانگیخته نکرده باشه!

شاید هم هردوی این موارد نقش پررنگی داره
اینه که می بینیم در اکثر ازدواجهای سنتی
آدمای درجه 2 و درجه 3 شانس بیشتری دارن چون نه حسادت کسی رو برانگیخته می کنند از اون طرف هم از طرف خونواده ها حمایت می کنند و نیازی به تلاش برای بهتر شدن نمی کنند

در چنین زندگی هایی شوق و شور چندانی برای ادامه ی زندگی نیست. چون یکی سرشار از خوشیه که فردی چند درجه بالاتر از خودش پیدا کرده وبه واسطه ی حمایت اطرافیان نیازی هم به تغییر و تلاش برای هماهنگ شدن با طرف مقابل نمی بینه
و یکی دیگه سرخورده از اینکه تازه توی زندگی میفهمه گرفتار کسی شده که اصلا دلخواهش نیست و فقط جوگیر تعریف وتمجیدهای غلو آمیز اطرافیان شده و باید یک عمر بسوزه و بسازه چون موقعیت بقیه ی فامیلشو به خطر می اندازه و در کل در ایران طلاق منفورترین کارهاست
ازدواج دوم قبیحه
و همسر دوم گرفتن یا داشتن مستحق قتل و اعدامه!
توی این سنت عجیب به خاطر یک انتخاب غلط یا باید یک عمر بسوزی و بسازی یا اگر تن به ازدواج مجدد بدی چنین منفور و محکوم میشی
m45
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
عزیز جان نجفی میترا رو عاشقانه دوست داشت
چون حتی زمانی که همسر قانونیش نبود هم کنارش می نشست و بی محابا اجازه می داد عکاسا ازشون عکس بگیرن

با این حرفات بیشتر آبروی نجفی رو بردی تا طرفداری
یعنی این پیر سیاست اینقدر پخمه و ساده لوح بود که گول ی دختر شهرستانی رو بخوره
آبرو خودتم بردی چون معلومه از اون زنای آویزون بودی که همه چیزو برعکس حالی میشدی وگرنه همون سالای اول باید میفهمیدی عشق وعلاقه ای بین شما نیست

راستی خواستم بگم همه ی مردان معقول وقتی دم در آسانسور و... به خانمها تعارف می کنن ولو طرف غریبه باشه!

واین موضوع دلیلی بر علاقه و احترام خاص به شما نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
از نظر کسانی که دستور قتل میترا رو به نجفی دادن، نجفی یک مهره سوخته ست و به نظرم اونا توقع داشتن بعداز قتل میترا خودکشی کنه
پس نقشه شون ناقص شده و کارشون سخت
به همین دلیله که تو فضای مجازی رو پر کردن از بدوبیراه به مقتول و تعریف بیجا و پخمه نشان دادن نجفی!
تا ولی دم جری بشن و رضایت ندن و قصاص بخوان

اصلا حرفای سرور تابشیان طوریه که اگه به گوش اولیا دم برسه هرگز رضایت ندن سرور ظاهرا از شوهرش طرفداری می کنه وگرنه هر زن عاقلی که قصدش نجات شوهرش باشه در چنین شرایطی که به دنبال گرفتن رضایته اینطور درباره هووش نمیگه!

کاملا مشخصه که آمران و تحریک کنندگان به قتل میترا قصد ندارن نجفی رو نجات بدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
آنچه که از این قضیه برنظرم میرسه اینه که هم خانواده ی استاد خیلی مظلوم هستند و هم نجفی
و آنچه که مسلمه نجفی حالا یک مهره سوخته ست در بازی سیاست بازان

به نظرمآمران به قتل توقع داشتند نجفی بعد از قتل، خودکشی کنه و خارج از انتظارشون بوده که بره و خودشو معرفی کنه با اینکارش کار اونها رو سخت کرده
چون اگر قاتل و مقتول هردو از بین می رفتند یک داستان عاشقانه ویا ناموسی می ساختند و سروته قضیه رو هم می آوردند!
حالا هم فضای مجازی رو پر کردن از شایعه و تهمت و لعن و نفرین به نجفی و میترا که همین هم از جوسازی و سیاست بازی همون آمران قتله!

سرورتابشیان هم اگرواقعا شوهرشو دوست داشت و قصد داشت رضایت از اولیا دم بگیره نباید چنین حرفهایی می زد حرفهای این خانم فقط اولیا دم رو جری تر می کنه برای پافشاری در قصاص!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
خاک برسر نجفی خودشون زن اولشو دختربدقیافه اش اینا همه قاتل میترا استادن خداوند سرنگونشون کنه
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
فقط خداوند قادر به قضاوته و بس.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
خدا لعنت کنه زنان مطلقه خیابانی رو که برای پول.. زن مردی میشن که سی سال از خودشون بزرگترن.. بدبخت های گدا گشنه پولکی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
درثانی دوست عزیز باز خانم اولش رو عاشقانه دوست داشته که 42سال باهاش زندگی کرده بدون اینکه کارش به قتل و جنایت بکشه.. ببین چه به روزش آورده که حتی یه سال نتونستن زیر یه سقف زندگی کنن.. اینقدر رو اعصابش رفته که به خودکشی و قتل رسیده.. متأسفم برای مردانی که عقلشون به چشمشون هست زن هرزه قیافه اش داد میزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
خیلی جالبه دوست عزیزی که از ازدواج سنتی و تفاوت زن و مرد که یکی چند پله پایین تر از اون یکیه سخن گفتن باید یه سوال کنم مثلا میترا استاد بالاتر از سرور تابشیان بوده؟ یه خانم 36ساله رو که هفت رقم مالیده روبا زن 65ساله که حتی یه مداد به چشم نزده رو باهم مقایسه می کنید..
النا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
معلومه همه تون از فک و فامیلای زن اولشین که کل سایتا رو قرق کردین و به مقتول و خونواده ش بد وبیراه می گین

و با این حرفا کاری می کنین اولیای دم رضایت ندن اینطوری هم از نجفی انتقام می گیرین هم پولاش محفوظ میمونه!

شماها دیگه کی هستین!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
ی صاحب لکسوس فروخته شده!
پس تمام دسیسه ها زیر سر تو بود اینقدر موش دووندی و حرف درست کردی
نجفی قاتل عشقش شدو بی آبرو شد!
میترا تو جوونی بی دفاع کشته شد!
پسر میترا روانی شد!جگر خونواده شو سوزوندین
بازم با مادر خونده ت نشستین و پشت سر مرده ش هم هزارو یک حرف در میارین؟!
سایتارو قرق کردین که حتی وقتی مردم از خونواده ی میترا به خاطر بخشش نجفی تشکر می کنن رای منفی بدین و جو رو دوباره مسموم کنین؟!

پس میترا حق داشت که نمیگذاشت نجفی با شماها ارتباط داشته باشه!

این پیام رو اینجا هم گذاشتم چون مطمئنم این سایت رو هم چک می کنی!
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
آقایون و خانوما لطفاً دخالت نکنین نه آقای نجفی شخصیتش ایجاب می کرده نه مرحوم استاد چنین خواسته فقط اراده الهی این واقعه را رقم زده تا من و شما توسط شیطان وسوسه گناه بشیم الهی همه بندگان خدا عاقبت به خیر بشن امین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار