کد خبر: ۷۴۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 29 May 2019
۷ طرح اقتصادی واجد شرایط در کهگیلویه و بویراحمد از یارانه تسهیلات فراگیر برخوردار می‌شوند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا وسیما ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: هفت طرح دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی با تصویب کمیته فنی اشتغال در این استان از یارانه تسهیلات اشتغال فراگیر بهره مند می شوند.
پروانه نیک مرام در نشست کمیته فنی اشتغال گفت: حداقل میزان یارانه سود تسهیلات ۲ واحد درصد، برای مناطق روستایی و مناطق محروم ۵ واحد درصد بوده و سایر مناطق 2 واحد درصد است.
وی ادامه داد: یارانه مبلغی است که به صورت کمک بلاعوض در قالب اعتبارات عمومی دولت جهت تعدیل نرخ سود و کارمزد تسهیلات بانکی به طرح‌های اقتصادی واجد شرایط آئین نامه پرداخت می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمداز دستگاه های اجرایی مرتبط در این استان خواست برای صدور پروانه بهره برداری طرح های واجد شرایط به منظور بهره مندی آن ها از یارانه تسهیلات فراگیر همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه پرداخت یارانه تسهیلات فراگیر راه گشای بسیاری از مشکلات کارفرمایان و زمینه ساز اشتغال افراد در کهگیلویه و بویراحمد می شود گفت:تکلیف طرح های روستایی جامانده از دریافت تسهیلات (بیشتر در حوزه امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد) که به دلایل مختلف به بانک ها معرفی نشده اند به زودی مشخص می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار