کد خبر: ۷۴۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 30 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در متن این پیام آمده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس که مصادف است با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی  رضوان الله تعالی علیه نام گذاری شده است.
در این روز مردم ما همچون سایر استان های کشور با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، نشان خواهیم داد که تحریم های بیگانگان ملت ما را مقاومتر می‏کند و باید بدانیم که موضوع فلسطین ،موضوع یک پهنه خاکی و اختلاف ارضی بین دو گروه انسان نیست.
تفکر صهیونیزم  یک تفکر نژاد پرستانه،خود برتربین و تمامیت خواه خونریز است چرا که صهیونیست همواره یک جریان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بوده و به هیچ عنوان یک نظام دینی نیست.
اکنون که در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هستیم یک بار دیگر آماده می شویم تا با مشت های گره کرده و با اراده ای پولادین در روز جمعه ی پیش رو به صحنه خواهیم آمد و نفرت و انزجار خود را از تفکر پلید و روحیه آدمکش رژیم صهیونیستی اعلام میداریم.
امیدوارم که مردم همیشه در صحنه ما خاصه کارکنان معاونت بهداشتی و شبکه بهداشت هشت شهرستان استان با درک شرایط کنونی بیش از پیش و بهتر و گسترده تر از سالهای گذشته همچون سایر نقاط کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند نمود و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.
"وعده ما جمعه 10خرداد 98 در مسیر های از پیش تعیین شده راهپیمایی روز قدس در تمام نقاط استان.
 
                                                    ابراهیم نعیمی
               معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار