هنوز زمانی از این الغوث الغوث های مدعیان شریعت نگذشته بود که دوباره زنگ سیاست و دغل بازی ناجوانمردانه ای از سوی این طیف به صدا درآمد.
کد خبر: ۷۵۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷ 01 June 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
شعبده بازی های سیاسی اصولگرایان بویراحمد و دنا با افکار مردم 
فتحیان پارسیان / در دل شب و روزهایی که بندگان خالق ایزد منان برای عفو و بخشش به درگاه اقدس الهی در شبهای قدر با واسطه قرار دادن قرآن ، ندای العفو العفو و الغوث الغوث.... را سر میدادند جهت پیمان و تجدید میثاق دوباره برای تقوا پیشه کردن و صالح زیستن در عمر دنیوی خویش مشغول بودند خبری ناباورانه از برخی سران اصولگرای بویراحمد و دنا به گوش رسید که مایه بهت و مبهوت شدن همگان گردید.
هنوز زمانی از این الغوث الغوث های مدعیان شریعت نگذشته بود که دوباره زنگ سیاست و دغل بازی ناجوانمردانه ای از سوی این طیف به صدا درآمد...
مردم فهیم و بزرگوار این دیار هنوز آن شعبده بازی های انتخابات دور گذشته طیف مدعی پایبند به اصول واصولگرایی را فراموش نکرده اندکه درآن روزها چه تصمیماتی بدون اخلاص و صداقت می گرفتند.
هر چند روز یکبار یک فرد را به عنوان نامزد انتخاب می کردند و خط میزدند و دوباره انتخاب دیگری می کردند و دوباره باز هم از دور خارج می شد .
همین تکرار و مکررات آنها یکی پس از دیگری به گوش مردم میرسید که این رویه نکوهش و سرزنش همگان را در پی داشت ، چرا چون همه اینها یک نوع بازی و به عبارتی شعبده بازی های سیاسی این گروه با افکار مردم بود و همه میدانستند هدف و فرجام این نوع انتخابات چه بوده و غایت خروجی این ها چیست؟
آری این گروه عادت به حاشیه بردن و پرت کردن افکار مردم را دارند و میخواهند بدون در نظر گرفتن خرد جمعی و احترام به افکار عموم تنها  و تنها سلیقه خویش را بر مردم غالب کنند غافل از اینکه مردم به واسطه آگاه بودن از نیت و درون مایه اینها در دو دور گذشته پاسخ آنها را به خوبی دادند ولی متاسفانه انگار نمی خواهند از این شکست ها و نه گفتن ها به این سبک و سیاق درس و عبرت بگیرند....
این بار همین مدعیان اصول و اصولگرایی عزم خویش را با ترفندی نا موزون و نا بخردانه جزم کردنده اند برای حذف و از میدان راندن یکی از چهره های مردمی که از پایگاه و پشتوانه بسیار بالایی در اجتماع برخوردار بوده است و در دوره گذشته بدون هیچ پشتوانه ای از قدرت و ثروت ولی دارای پشتوانه و مقبولیت مردمی بالا نزدیک به چهل هزار رأی را در از آن خود کرد.
 امروز سران اصولگرای بویراحمد ودنا بدون به توجه به مقبولیت مردمی به شیوه هایی به دور از اخلاق و تقوا به مبارزه برخواستند تا این چهره مردمی را بدون توجه به شاخصهای مختلف از صحنه دور نمایند، غافل از اینکه مقابله با ندا و صدای مردم هرگونه حرکت و عکس العملی در این زمینه ابتر و عقیم خواهد ماند...
این طیف از مدعیان به جای گفتگو و احترام به خرد جمعی و تلاش در راستای ایجاد همدلی و وحدت اقدام به حرکاتی نسنجیده که نشان از قدرت طلبی آنان دارد، نموده اند که بی شک آتش این نوع دسیسه ها در مرحله اول دامن خودشان را خواهد گرفت.
 همین چند مدت پیش بود که ترامپ رئیس جمهور مغرور و متکبر امریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروهک های تروریست قرار داد و این عمل و تصمیم نابخردانه باعث انسجام ، وحدت و همدلی ملت ایران گردید که در طول تاریخ انقلاب بی سابقه بود. 
 همه باید از این رخداد ها و تصمیات و اتفاق ها درس و عبرت بگیرند و بفهمند که تهدید ها و فتنه ها  بیشتر وقت ها عکس جواب میدهد و تهدید به فرصت تبدیل میشود.
چند وقت پیش در اردوگاه و اتاق فکر اصولگرایان بویر احمد و دنا از کاندید و چهره جدیدی رونمایی شد که سراسر بوی نفاق آن فضای سیاسی منطقه را در برگرفت و باعث واکنش های تندی از سوی نخبگان این طیف گردید.
درواقع این انتخاب کاندید تراشی از هم طایفه ای حاج روشنفکر برای تنگ تر کردن عرصه بر این جریان می باشد که با این شیوه و اقدام نسنجیده ونابخردانه می خواهند جناب آقای روشنفکر را در مضیقه و تنگا قرار دهند و تفکر و جریان روشنفکری روشنفکر را دفن کنند ولی غافل از اینکه دفن کردن بذر باعث جوانه زدن میشود.
اتفاقا همین تصمیم (کاندید تراشی) عین آن حرکت نابخردانه ترامپ موجب وحدت و همدلی بی سابقه ای برای جریان روشنفکر شد و این تهدید به فرصتی چشمگیر مبدل گردید.
به عقیده نگارنده سران اصولگرایان بویر احمد و دنا تا فرصت هست به خود آیند و با در نظر گرفتن شاخصهای انقلابی گری و مردمی نگذارند تجربه چهار سال پیش تکرار شود و نشان دهند که تشنه خدمت به مردم و در فکر آبادانی و توسعه این دیار هستند نه تشنه قدرت طلبی ،که اگر این رویه را پیشه کنند چیزی جز شکست و هدر دادن فرصتهای خدمتگذاری عاید آنها نخواهد شد. 
انسانهای عاقل همیشه از عبرتها درس می گیرند و پلکان ترقی وپیشرفت را یکی پس از دیگری می پیمایند که لازم است در این حرکت اجتماعی اصولگران با  استفاده از تجارب گذشته بار دیگر با همدلی و وحدت به صحنه خدمت به مردم برگردند و الگویی از کار تلاش و انسجام وهمدلی را به نمایش بگذارند.
در پایان به این عزیزان ذکرچند نکته را ضروری می دانم که به جای تهدید گفتگو ،به جای مقابله و تقابل، دوستی ،به جای خودخواهی، خرد جمعی ، به جای تک روی و خود رأیی، هم افزایی و هم گرایی، به جای توهم، حقیقت به جای دسیسه و نقشه، مشورت و همفکری، به جای منافع گروهی خاص منافع کل جریان را سرلوحه خویش قرار دهند و با واقعیت ها به خوبی بنگرند تا تجربه تلخ و شکسته دو دور گذشته  اصولگرایان در این دوره تکرار نشود .
امروز وقت آن فرا رسیده است که اصولگرایان انسجام ،وحدت وهمدلی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و باورداشته باشند که تنها راه پیروزی وحدت است ولاغیر.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار