بنده از برداشتهای متناقص در این خصوص متعجب شدم. باید تاسف بخورم که برخی خوشحالی ها و ناراحتی ها از این سخنان سیاسی است و وامصیبت از این ناراحتی ها و خوشحالی های سیاسی و خدا کند روزی همه ما منصفانه رضا و غضبمان بر پایه حق باشد و خدا من و مثل من را اصلاح کند انشالله.
کد خبر: ۷۵۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 01 June 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله ملک حسینی ، در پی انتشار اخباری برگرفته از سخنان وی که انتقادات تندی را متوجه عملکرد صدا و سیما در مورد پرداختن به موضوع قتل همسر سابق شهردار تهران آن هم در شب قدر ، کرده بود (اینجا)طی سخنانی از برداشت های متناقض از این موضوع ابراز تعجب کرد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری انتقاد از رسانه ملی را ناشی از خیرخواهی دانست و گفت: این به منزله نادیده گرفتن خدمتهای این رسانه نیست.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که گلایه شما از صدا و سیما در بحث پوشش گسترده قتل همسرشهردار اسبق، موجب خوشحالی مخالفان این رسانه شده است، گفت: هرکس کسی یا مجموعه ای را بر مبنای وظیفه شرعی و دینی نصیحت می کند و یا انتقاد می کند حتما از سر دلسوزی و خیرخواهی است. توهین و هتاکی بد است اما نقد و انتقاد موجب اصلاح می شود.
وی بیان کرد: خدمت های صدا و سیما را هیچکس نباید فراموش کند. برای اینکه رسانه ملی است و باید همیشه بدرخشد و خدای نکرده از دایره اخلاق خارج نشود، دلسوزانه نصایحی عرض کردم.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: عرایض گویا و روشن بود و مسئله ای شرعی بیان شد نه بحث سیاسی. بنده از برداشتهای متناقص در این خصوص متعجب شدم. باید تاسف بخورم که برخی خوشحالی ها و ناراحتی ها از این سخنان سیاسی است و وامصیبت از این ناراحتی ها و خوشحالی های سیاسی و خدا کند روزی همه ما منصفانه رضا و غضبمان بر پایه حق باشد و خدا من و مثل من را اصلاح کند انشالله.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شکرالهه یاری سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سلام چگونه میتونیم مطلبی را برای چاپ بفرستیم
شکرالهه یاری سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سلام چگونه میتونیم مطلبی را برای چاپ بفرستیم
مدیر پایگاه با سلام خدمت شما مخاطب گرامی
برای ارسال مطالب خود به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد می توانید در قسمت بالای سایت گزینه تماس با ما را انتخاب کنید و سپس مطلب خود را با انتخاب گزینه کهگیلویه و بویراحمد در بخش گیرنده و البته با درج نام و ایمیل بفرستید .
ضمنا چنانچه با خبرنگاران تابناک کهگیلویه و بویراحمد در محل سکونت خود آشنایی دارید از طریق شبکه های اجتماعی برای وی ارسال نمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار