وی پس از این طرد شدن و احساس انزوا بارها و بارها کوشید تا خود را احیا کند، و به جامعه بگوید که همچنان اصلاحطلب است. از مناظره با نماینده جوان و کم تجربه جریان عدالتخواه در چرام و نوشتن یادداشت های کم مخاطب به مناسبت های مختلف گرفته تا اخیرا دعوت از دکتر سید قادر لاهوتی به گفتگو.
کد خبر: ۷۵۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 01 June 2019

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

محمود منطقیان و اشتباهات پی در پی / تمام سادات جاه طلب نیستند، فقط سادات امام زاده علی به کلی مبرا از جاه هستند

محمود منطقیان یکی از مدعیان اصلاحطلبی در کهگیلویه بزرگ است که در سال 94 به جای حمایت از کاندیدای خروجی مجمعی که نیمی از اعضای آن منتخب وی بود از نماینده فعلی کهگیلویه یعنی عدل هاشمی حمایت کرد.

منطقیان پس از آن با انزوای بسیار زیادی مواجه شد و در انظار عموم خصوصا سیاسیون اصلاحطلب و اصولگرا به عنوان یک فرد قومیت گرا شناخته شد.

وی پس از این طرد شدن و احساس انزوا بارها و بارها کوشید تا خود را احیا کند، و به جامعه بگوید که همچنان اصلاحطلب است. از مناظره با نماینده جوان و کم تجربه جریان عدالتخواه در چرام و نوشتن یادداشت های کم مخاطب به مناسبت های مختلف گرفته تا اخیرا دعوت از دکتر سید قادر لاهوتی به گفتگو.
 منطقیان چون میداند لاهوتی به هیچ عنوان حاضر به گفتگو با او نیست مدام در محافل مجازی و حقیقی به این مسئله دامن میزند، او میداند که اگر بتواند با لاهوتی در یک گفتگو شرکت کند میتواند جایگاه از دست رفته  خود رااحیا کند.

تجربه و گذشته نشان می دهد که دکتر لاهوتی هیچگاه از گفتگو و مذاکره فرار نکردد، چندین بار در راه اتحاد قدم برداشت، از جلسات مکتوب شده سال 98گرفته تا اسفند 94. در زمان استانداری دکتر خادمی که تمام اسباب قدرت از بخشداران تا استاتداران در دست منطقیان بود از گفتگوی دو جریان با طرح موضوع ما شریک نمیخواهیم، یکه تازی کرد، اما حال که احساس میکند دستش خالی است به گفتگو دامن میزند.
 
منطقیان در ضیافت افطاری اصلاحطلبان کهگیلویه اوج و نهایت کینه خود نسبت به لاهوتی را با توهین به سادات و روحانیت نشان داد، در این جلسه به صراحت و پشت تریبون  از جاه طلبی سادات و پول پرستی روحانیت سخن به میان آورد، او صحبت هایی به زبان آورد که در شان یک مدعی اصلاحات نبود. جلسه اتحاد اصلاحطلبان را فرصتی برای طرح موضوعات تکراری خود دانست  اما به جای نجات خود  هر روز در باتلاق اشتباهات پی در پی فرو میرود.

جالب تر آن است که پس از سیل انتقادات مردم خصوصا سادات شهرستان به اظهاراتش، درصدد پاسخی برآمد که نه تنها اشتباه خود را برطرف نکرد که آن را بدتر کرد. محمود منطقیان در جوابیه ای نوشته است که ( منظورم فقط بخشی از سادات بود اما سادات امام زاده علی به کل مبرا هستند)، به عبارت دیگر یعنی دیگر سادات کهگیلویه جاه طلب هستند به جز سادات امامزاده علی.
این اشتباهات پی در پی به خاطر  عدم داشتن حسن نیت، مضطرب بودن و تمرکز نداشتن محمود منطقیان است و بطن جامعه هر روز با خصوصیات واقعی و پنهان وی بیشتر آشنا خواهند شد.
 
بیشتر بخوانید
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دانشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
جناب منطقیان برات متاسفم کسی که از روی عقده شخصی درجمع سخن میگوید نمیتواند خودرا سیاسی وادعای رهبری گروهی بناند بنظر میرسد ساکت شدن بنفعت میباشد همان مثل معروف تا مرد سخن نگفته باشد غیب هنرش مشخص نیست شما بجای اینکه ناتوانی سیاسی خودرا توجیح کنید به دیگران حمله میکنید طرفدار دموکراسی اینه
سیدمحمد تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
جناب آقای منطقیان شما همچنان دارید سقوط می کنید تا از این بدتر نشدید خودتان را نجات بدید. بخاطر توهین های تان به سادات که احساس می کنم منظورتان سادات رضاتوفیق بود مخصوصا با بیانیه تان آشکارش کردید فکری بکنید چون بدجور در ذهن ماها سقوط کردید لطفاً خودتان را نجات بدید. یاعلی
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
منقطقیان دیگه مهره سوخته شده و عمرش به سر اومده
حسام سیدی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
متاسفم که چون تویی در باره کسانی اظهارنظر کند که از قبل همون ها دارای اسم و رسمی شدی....
یادت رفته که در این حاکمیت حایگاهی بدست اوردی...نمک خوردی و نمکدان شکستی. ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
منطقیان بزرگ بود ،هست و خواهد ماند
درود بر سادات کهگیلویه از انام زاده علی گرفته تا رضا توفیقی و ......
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اتفاقن منطقیان اثبات شده است ایشون خیلی با سیاست تر از انست که نوسینده این الفاظ بکار برده بقول احمدی نزاد کجات میسوزه رو نمیدونم بهر در اون مقطع بهترین تصمیم رو گرفتند در ضمن نیازی به لاهوتی و امثال لاهوتی هم نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار