درستاد خدمات سفر شهرستان دنا مطرح شد:
محمود باقری : این تعاونی با مشارکت مردم سی سخت و روستاهای حومه مرکز شهرستان دنا به منظور سرمایه گذاری در بخش گردشگری تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۵۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 01 June 2019
ظهر امروز نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دنا با حضور محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد،فرماندار شهرستان دنا،بخشداران مرکزی دنا و پاتاوه و دستگاهای عضو ستاد در فرمانداری شهرستان دنا با موضوع تعطیلات عید فطر برگزارشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان،مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در این نشست از افتتاح بزرگترین تعاونی گردشگری کشور با 3هزار عضو در سی سخت خبرداد.
محمود باقری با بیان اینکه این تعاونی با مشارکت مردم سی سخت و روستاهای حومه مرکز شهرستان دنا به منظور سرمایه گذاری در بخش گردشگری تشکیل شده است اظهار کرد: سرمایه گذاری تعاونی برف وآفتاب بزودی درمنطقه گردشگری کوه گل آغاز می شود.
دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این تعاونی مردم نهاد با هدف ایجاد اشتغال پایدار و درآمد زایی از طریق صنعت گردشگری در دنا افتتاح خواهد شد تصریح کرد: با افتتاح این تعاونی زمینه اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان شهرستان دنا فراهم خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در فصل بهار و تابستان مناطق سردسیری بویر احمد ودنا و بخشی از شهرستان چرام هرساله میزبان مهمانان از سراسرکشور هستند افزود: همه دستگاهای خدمات سفر باید با تمام توان به گردشگران خدمات ارائه دهند.
 
باقری شهرستان دنا را شهرستان هدف گردشگری در استان عنوان کرد و ابراز داشت: در تعطیلات عید فطر این شهرستان میزبان خیلی ازگردشگران داخلی و خارجی است.
 
وی خواستار همکاری نیروی انتظامی درحفظ امنیت و کنترل ترافیک در مناطق گردشگر پذیر شهرستان دنا شد.
 
فرماندار شهرستان دنا نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد میراث فرهنکی استان گفت: تشکیل تعاونی مردم نهاد برف و آفتاب اقدام  بزرگی در راستای اشتغا لزایی صنعت گردشگری در شهر ستان دنا است.
نادیا صداقت با بیان اینکه زیر ساخت های گردشگری شهر ستان دنا نسبت به سالهای قبل رشد خوبی داشته است تصریح کرد: همه دستگاهای خدمات رسان در تعطیلات عید فطربه گردشگران خدمات ارائه دهند.
رئیس ستاد خدمات سفر در شهرستان دنا از نظارت و بازدید گروهای کشیک نظارتی در ایام تعطیلات عید فطر در مناطق شهر ستان دنا خبرداد و گفت: با هرگونه کم کاری و گرانفروشی برخورد قانونی می شود.
وی گفت: برخورد مناسب با گردشگران سبب معرفی فرهنگ مردم شهرستان دنا به کشور می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار