کد خبر: ۷۵۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 02 June 2019
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن دو کودک در پی انفجار  ترقه در روستای مهریان(یاسوج) و آسیب شدید به انگشتان  و سر و صورت این دو کودک  خبر داد.
به گزارشتابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵  جلال پوران فرد عنوان کرد: این حادثه در ساعت ۱۹ و ۴۲ دقیقه  شنبه ۱۱ خرداد ماه ۹۸ به واحد ارتباطات تلفنی یاسوج گزارش شد.
وی با بیان اینکه با اعلام این خبر بلافاصله آمبولانس۱۱۵ به روستای مهریان اعزام شد افزود: هردو کودک را بعلت شدت آسیب و استرس خانواده و اطرافیان با  ماشین شخصی  انتقال داده بودند که در مسیر یک  مصدوم تحویل اورژانس شد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی افزود: این کودک به شدت از ناحیه  انگشتان ، سر و صورت و ران دچار سوختگی و پارگی بافت بدن شده  بود.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان با بیان این که احتمال قطع دو تا از انگشتان این کودک ۱۱ ساله  ممکن است رخ دهد افزود : بنا به اطلاعات کسب‌شده کودکی دیگر نیز دچار پارگی رگ دست و سوختگی گوش و صورت شده بود.
وی  نیز ادامه داد:  این دو کودک در روستای مهریان ترقه را درون شیشه گذاشته بودند که بعد از انفجار، شیشه شکسته شده بود و این همه آسیب  جدی را به این دو کودک وارد کرده بود لذا به پدر و مادرها توصیه میشود که مراقب فرزندان خود باشند تا دست به چنین کارهایی نزنند بسا که ممکن است آسیبی به خود و اطرافیان وارد کنند که غیر قابل جبران باشد همانطور  که آسیب جدی که به این دو کودک وارد شده است ممکن است غیر قابل جبران  باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار