با انتشار این فایل که نسخه ای از آن هم به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است و تکذیب صریح دو فرد متهم این فایل اکنون غلامرضا تاجگردون خواستار ورود دادستانی به موضوع شده است. 
کد خبر: ۷۵۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 02 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها فضای رسانه ای و مجازی گچساران متاثر از انتشار یک فایل صوتی است که در این فایل صوتی سخنانی بر زبان رانده می شود که در بخشی از آن به درگیری لفظی با بر زبان آوردن ناسزا و کلمات زشت توهین هایی صورت می گیرد. در رسانه ها و فضای مجازی این فایل به رئیس شورای شهر گچساران منتصب شده است! 
در پی انتشار فایل صوتی رئیس شورای شهر گچساران توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه منتشر می شود:
بسمه‌تعالی
مردم شریف و شهیدپرور و انقلابی شهرستان گچساران
از محضر خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز را برسفره مهمانی باری‌تعالی خواستارم.
 
ورود تاجگردون به موضوع فایل صوتی جنجالی گچساران

برصراط پروژه نخبه‌کشی، طرد وانزوای رقیبان در فضای غبارآلود سیاسی در ایام نزدیک به انتخابات، فرد یا افرادی با تقلید صدای اینجانب و آقای حبیبی با عنوان مکالمه تلفنی و الفاظ رکیک و غیراخلاقی و انتشار آن در فضای مجازی سعی در ایجاد تنش و اختلاف‌افکنی همچنین تخریب اینجانب داشتند تا از این طریق چهره بنده و شورای شهر دوگنبدان را که همواره مدافع حقوق مردم بوده در اذهان عمومی مخدوش کنند، از آنجا که بنده با آقای حبیبی هیچ گونه سابقه اختلافی نداشته و همواره هر دو همکار و کلید حل مشکلات همدیگر بوده‌ایم، مکالمه تلفنی کذایی را رد کرده وباید بگویم هیچگونه اطلاعی از این مکالمه ندارم.
ما در سایه ستار العیوبی خداوند سبحان از هرگونه سخن یا رفتاری که تبر کینهبر قطع شخصیت انسان مومن بزندو در مخالفت با فرمان خداوند قادر متعالی در مسائل شخصی انسان جستجو کند تا از این طریق به منافع دنیوی برسد بیزاریم و تهیه‌کنندگان و منتشرکنندگان این کلیپ راکه مغایر با قانون و درمسیر تشویق اذهان عمومی قدم برمی‌دارند به دست عدل الهی سپرده و از طریق محاکم قضایی برخورد قانونی با منتشرکنندگان اینگونه موارد را پیگیری می‌نمائیم.
 
سیدناصر حسنی، رئیس شورای شهر دوگنبدان
 
همچنین طرف مقابل در این مکالمه تلفنی که گفته شده شخصی بنام علی محمد حبیبی افتخار است هم به این موضوع واکنش نشان داد.
رسانه ها در این خصوص نوشتند : حبیبی شخصی که از وی به عنوان طرف مقابل رئیس شورای شهر دوگنبدان در این فایل صوتی نام‌برده بود در واکنش به این موضوع اظهار کرد: یکی از آموزه‌های مهم تربیتی که مورد تأکید مکتب انسان‌ساز اسلام قرار دارد ضرورت حرمت آبروی دیگران و زود قضاوت نکردن درباره هیچ فرد و اتفاقی است.
این موضوع آن‌قدر مهم است که تجاوز به آبروی دیگران جزء بزرگ‌ترین گناهان محسوب شده و از طرف خداوند وعده عذاب الیم داده‌شده است.
وی افزود: باید عرض کنم از شنیدن این فایل صوتی که منتسب به من و سید ناصر حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان بوده است بسیار متعجب و شوکه شده‌ام.
حبیبی تصریح کرد: ارتباط و دوستی من و آقای حسینی به بیش از ۱۵ سال می‌رسد و ارتباطات ما نه‌تنها شخصی بوده بلکه ما از دیرباز دارای رفت‌وآمد خانوادگی بودیم و هنوز هم این صله‌رحم و ارتباطات پابرجاست.
وی عنوان کرد: متأسفانه فرد یا افرادی بر اساس منافع و مطامع شخصی، گروهی دست به این اقدام شنیع و ضد اخلاقی زده‌اند و با تهیه و انتشار این فایل صوتی که حاوی درگیری لفظی شدید و الفاظ بسیار رکیک و زننده بوده آن را به شخص من و آقای حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان نسبت داده‌اند.
حبیبی با تکذیب وجود اختلاف میان وی و حسینی گفت: من هیچ‌گونه اختلافی با آقای حسینی نداشته و ندارم و این فایل صوتی را نیز به‌شدت تکذیب کرده و عنوان کرد: از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیر این موضوع هستم.
وی یادآور شد: اقدامات مقتضی در خصوص برخورد و شناسایی عامل تهیه و انتشار این  فایل صوتی ساختگی  در فضای مجازی توسط مراجع قضایی و انتظامی در دست اقدام است زیرا این اقدام نه‌تنها بازی با آبروی من و رئیس شورای شهر دوگنبدان بوده بلکه بازی با شهرستان گچساران در سطح استان و کشور بوده است.
با انتشار این فایل که نسخه ای از آن هم به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است و تکذیب صریح دو فرد متهم این فایل اکنون غلامرضا تاجگردون خواستار ورود دادستانی به موضوع شده است. 
بنابر این گزارش ، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای از دادستان شهرستان گچساران خواست با عاملان انتشار فایل صوتی رئیس شورای شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان براساس قانون برخورد کند.
متن نامه دکتر تاج گردون به دکتر بازیار دادستان محترم گچساران عینا منتشر می شود؛
بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای بازیار دادستان محترم گچساران
با سلام و احترام ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات ،
در چند روز اخیر فایل صوتی منتسب به رئیس محترم شورای شهر دوگنبدان که با یکی از شهروندان محترم صحبت میکردند منتشر که حاوی مطالب غیر اخلاقی بود.
این موضوع جامعه و شهروندان محترم را نگران کرد. خوشبختانه حسب مصاحبه انجام شده توسط رئیس محترم شورای شهر و شهروند محترم اساس این فایل و صحبتهای متقابل تکذیب شد و این دو عزیز درخواست برخورد با تنظیم کنندگان این فایل توسط مراجع مربوطه شدند.
از آنجا که اعلام کذب بودن این موضوع و برخورد با مسببین از باب رعایت آبروی مومن و آرامش جامعه مهم و با اهمیت میباشد به نظر اینجانب وظیفه جنابعالی که تاکنون در اینگونه موارد قاطعانه ورود کرده اید بررسی و پیگیری این ادعا و شکایت بوده و نگذارید جامعه در این فضای ابهام و غیر اخلاقی قرار گیرد.
امیدوارم اقدام و نتیجه آنگونه که به مصلحت جامعه است اعلام گردد.
غلام رضا تاج گردون
۱۲ خردادماه ۱۳۹۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار