کد خبر: ۷۵۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹ 02 June 2019
رئیس دادگستری چاروسا گفت: به زودی حکم مختلفان مربوط به احشام سرگردان در قلعه‌رئیسی صادر می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سیدسعید سعادت‌فر امروز در نشست جمع‌آوری احشام قلعه رئیسی در خصوص منتشر شدن عکسی در فضای مجازی مبنی بر این که احشام در پارک ساحلی قلعه رئیسی سرگردانند اظهار کرد: تصویر  بسیار نگران کننده بود که به دلیل وجود گلزار شهدای گمنام نگرانی‌ها را دو چندان کرد و می طلبد عزم جدی برای جمع آوری آنها داشته باشیم.
وی در خصوص جمع آوری احشام در سطح شهر افزود: کار جمع آوری احشام باید توسط نهادهای مربوطه صورت گرفته و نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود و شبکه بهداشت پرونده‌ها را تکمیل و به نیروی انتظامی ارسال کند و نیروی انتظامی هم پس از چند احضاریه در صورت عدم توجه صاحبان احشام به دادگستری جهت صدور رای ارسال کند.
سعادت فر خاطرنشان کرد: پرونده‌های ارسالی به دلایلی ناقص بوده که جهت تکمیل شدن مجددا برگشت داده شد و پس از تکمیل حکم صادر و جهت جمع آوری اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
رئیس دادگستری چاروسا ادامه داد: پس از مشاهده کردن تصاویر منتشر شده از احشام سطح شهر اقدامات لازم صورت گرفت و دامداران را احضار و تعهدات لازم صورت گرفته که امیدواریم پس از تکمیل شدن پرونده ها حکم صادر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار