کد خبر: ۷۵۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 04 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

چهاردهم خرداد ماه،سالروز عروج بزرگ مردی از جنس صداقت و‌ درایت است که با تکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی در مقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب نشینی نکرد.
آن امام عادل و خداجو با پیروی از آموزه های مکتب انسان ساز نبوی و‌ نهضت سرخ حسینی،بیداری و آگاهی ملت ها و مردم ستمدیده را سرلوحه مبارزات و تحرکات انقلابی خود قرار داد. 
امام راحل با مبارزه همه جانبه با رژیم ستمشاهی و اربابان زر و زور و مقابله با استکبار جهانخوار، الگویی برای همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان در جهان محسوب و به عنوان نقطه امید مظلومان و ستمدیدگان قلمداد می شود.
یقینا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بزرگترین رخداد سیاسی و تاریخی است که با درایت،هوشمندی و کیاست بت شکن زمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد و امروزه روزنه امید و‌ افقی روشن برای آزادیخواهان است.
اینجانب سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به  ملت بزرگ ایران به ویژه مردم انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض میکنم و توفیق و عزت همگان را از خداوند سبحان مسالت دارم.

علی محمد احمدی
استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار