کد خبر: ۷۵۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 04 June 2019
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تنها راه پیشرفت شهرستان و توسعه آن را حمایت تمام و کمال نخبگان دانست و گفت: از تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی انتظار کمک در این زمینه را دارم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، عدل هاشمی‌پور با اشاره به میزان رضایتمندی از عملکرد خود اظهار داشت: از عملکرد خود در ۳ سال اخیر به دلیل محدودیت‌های اعتباری در کشور رضایت کامل ندارم.
وی افزود: تا به امروز از تمام فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کردم و اگر کسی از عملکرد خودش راضی باشد سقوط می‌کند.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۹۰ درصد از شعارهایم را درخصوص آغاز اقدامات زیربنایی انجام دادم و سعی کردم بیشتر به پروژه‌های قدیمی که فرسایشی شده بودند بپردازم و آنها را به سرانجام برسانم.
هاشمی‌پور با اشاره به آغاز فعالیت‌های خود به عنوان وکیل مردم در حوزه انتخابیه عنوان کرد: باتوجه به اینکه در طول خدمتم در قرارگاه خاتم از اکثر شهرستان‌های کشور بازدید داشتم و در این شهرستان‌ها زیرساخت‌ها و اقدامات زیربنایی بیشتر مورد توجه بود برهمین اساس از ابتدای کار بر روی کارهای زیربنایی تمرکز کردم و معتقد هستم چنانچه زیربناها درست نشوند توسعه صورت نمی‌گیرد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان آغاز فعالیت خود در حوزه راهسازی تصریح کرد: قبل از شروع نمایندگی‌ام، تعدادی پروژه راهسازی در حوزه انتخابیه شروع شده بودند و روند فرسایشی داشتند پس آنها را به‌عنوان نقشه راهم انتخاب کردم.
وی گفت: جاده پاتاوه_ دهدشت که مصوبه رهبری و یک پروژه ملی بود از سال ۸۵ آغاز و اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی به آن تزریق شد اما روند احداث و تکمیل آن دچار وقفه شده بود، هم اکنون حدود ۸۲ درصد آن تکمیل شده و تنها ۱۸ درصد از احداث آن باقی مانده است.
هاشمی‌پور با اشاره به زمان بهره‌برداری جاده پاتاوه_دهدشت عنوان کرد: زمان اتمام پروژه‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و فکر می‌کنم این پروژه در مسیر تکمیل شدن است، چنانچه ماهانه ۲٫۵ درصد پیشرفت کاری داشته باشیم این پروژه در نهایت تا ۷ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی عنوان کرد: جاده لنده به تراب در یک‌سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته و با احداث این جاده، مسیر مردم شهرستان لنده به مرکز استان و حتی مرکز کشور کوتاه‌تر می‌شود.
هاشمی‌پور با اشاره به احداث جاده تشان به لنده گفت: طول این جاده ۳۴ کیلومتر است که آن را در ردیف پروژه‌های ملی قرار داریم و به امید پروردگار عملیات کلنگ‌زنی آن با حضور وزیر انجام و ضمن رفع دغدغه‌های مردم تحول بزرگی در حوزه راه‌های شهرستان لنده می‌شود.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که جاده‌های ارتباطی شهرستان ساماندهی نشود توسعه کهگیلویه حاصل نمی‌شود.
هاشمی‌پور با اشاره به جاده دیشموک به چاروسا و دم‌عباس به زیرنا تصریح کرد: روند تکمیل این جاده درحال انجام است و با احداث این جاده اهالی منطقه دیشموک می‌توانند با سهولت بیشتری به مرکز استان رفت‌و‌آمد کنند.
وی گفت: جاده بهمئی به ابولفارس که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده اکنون به بهره‌برداری رسیده است و منتظر هستیم تا باحضور وزیرنفت این جاده افتتاح شود.
هاشمی‌پور درخصوص توسعه راه‌های روستایی بیان کرد: تعداد ۳۲ روستا در این ۳ سال به‌طور کامل آسفالت شده و تعداد ۱۶ روستای دیگر باقی مانده و البته بیشتر این روستاها در حوزه بخش چاروسا بوده است.
وی با اشاره به احداث باند اضطراری فرودگاه در شهر‌دهدشت عنوان کرد: این باند سومین باند اضطراری در کل کشور است که در دهدشت احداث می‌شود، تاکنون ۳ نقطه برای آن مشخص شده و کارهای مطالعاتی آن درحال انجام است و میزان ۴۰ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل آن در نظر گرفته شده است.
هاشمی‌پور ادامه داد: احداث باند اضطراری برای شهر دهدشت واقعأ ضروری و لازم است که با تکمیل آن با خیال راحت‌تری می‌توانیم مسئولان کشوری را برای بازدیدهای متفاوت به این شهرستان بیاوریم، عملیات احداث این پروژه ظرف دوهفته آینده آغاز می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره اقدامات انجام شده دربحث زیرساخت‌های کشاورزی ادامه داد: در اولین گام خود میزان ۳۴۹ میلیون مترمکعب آب از رودخانه مارون تخصیص گرفتیم که از این میزان حدود ۵ میلیون مترمکعب برای شهرستان لنده، حدود ۵۰ میلیون مترمکعب برای صنعت و حدود ۱۲۰ میلیون مترمکعب برای سد زیرنا تخصیص داده شد.
وی با اشاره به پروژه آبرسانی به دهدشت غربی گفت: روند تکمیل این پروژه بیش از ۱۰ سال طول کشیده که با دستور وزیر نفت روند ادامه این پروژه آغاز شده و امیدوارم که پیشرفت آن خوب باشد.
هاشمی‌پور درخصوص آبرسانی از سدکوثر برای شهرهای دهدشت، سوق، لنده و چرام عنوان کرد: کهگیلویه بزرگ باید آب پایدار داشته باشد و از سدکوثر نیز استفاده کند، در سال ۹۶ این پروژه را در مجلس ردیف‌دار کردیم و قرارگاه خاتم‌الانبیا با قراردادی به مبلغ ۱۷۶ میلیارد تومان عملیات احداث و تکمیل این طرح را برعهده گرفته است.
وی افزود: حدود ۱۲ کیلومتر تاکنون در این پروژه لوله‌گذاری شده است و در تکمیل آن اولویت اول ما آبرسانی به دو شهر دهدشت و سوق است که در طول مسیر روستاها نیز آبرسانی می‌شوند.
نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تقویت برق شهرستان عملیات احداث نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی برق پادوک را با هزینه‌ای ۵۰ میلیارد ریالی آغاز کردیم که تاکنون حدود ۵۰ درصد از کار انجام شده است و باتکمیل این پروژه تعداد ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.
وی با اشاره به احداث ورزشگاه قلعه‌رئیسی تصریح کرد: اعتقاد دارم که مردم منطقه چاروسا به‌جز خدا کسی را ندارند، عملیات احداث ورزشگاه این شهر چندسال است که به‌حال خود رها شده و در این خصوص از مدیرکل ورزش و جوانان استان گلایه‌مندم.
هاشمی‌پور با اشاره به خروج بوکسیت از سرفاریاب عنوان کرد: بوکسیت خام از معدن بوکسیت سرفاریاب بدون از ارزش افزوده درحال خارج شدن است و در این زمینه از اداره صنعت، معدن و تجارت استان می‌خواهم به این موضوع ورود کند.
وی درپایان خاطرنشان کرد: از تمامی نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی استدعا دارم در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه کهگیلویه بزرگ به من کمک کنند و مرا تنها نگذارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
سردار مرد عمل
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
خسته نباشیدوخداقوت مردعمل.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار