کد خبر: ۷۵۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۸ 05 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در متن این پیام آمده است.
تاریخ بشریت غیر از حکومت انبیاء و معصومین ع حکومتی را سراغ ندارد که یک فرد مهذب و عالم خودساخته رهبری آنرا به عهده گرفته باشد جز انقلاب اسلامی ایران که بنیانگذار آن یک عالم بی نظیر بود که با رهبری پیامبرگونه خویش توانست یک الگوی خوب از رهبری الهی را به جهان عرضه کند.
تحولی که امام خمینی در عالم اسلام بلکه در عالم بشریت ایجاد کرد کم نظیر بود. براستی که وی یک احیاگر حقیقی ارزشهای ناب محمدی در عصر ما بود که توانست مردم دنیا را متوجه دین و معنویت و ظلم ستیزی و قیام علیه ظالمان و... نماید.
تجلیل از این ابر مرد بزرگ، تجلیل از عدالت گستری، ظلم ستیزی، مظلوم نوازی و تجلیل از ارزشهای اسلامی است.
یکی از ویژگیهای مهم حضرت امام این بود که همواره خدا را ناظر و حاضر بر اعمال خود می دانست و به دیگران نیز می فرمود: عالم محضر خداست و در محضر خدا معصیت نکنید.
15 خرداد 42، به تعبیر امام خمینی،اوّلین خروش تاریخی و تاریخ ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهان، مخالفت با سیاستها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند. اگر نبود خونهای پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود. خون شهیدان 15 خرداد 42 بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود."
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15خرداد را به همه همکاران محترم معاونت بهداشتی و کلیه کارکنان شبکه های بهداشت هشت شهرستان استان همچنین مردم نجيب و شريف تسلیت عرض می کنم.
 
                                                      ابراهیم نعیمی
              معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه بویراحمد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار