کد خبر: ۷۵۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 05 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در متن این پیام آمده است.
عیدی ما به مردم عزیز در تمام نقاط استان  این است که مردم می توانند از روز اول عید سعید فطر با مراجعه به نزدیک ترین مرکز یا پایگاه سلامت محل زندگی خود و یا بیمارستان ها و ایستگاه های ثابت و سیار استان، تحت غربالگری کنترل  فشار خون قرار بگیرند و در صورت شناسایی بیماران مبتلا به فشار خون ارجاع فوری و غیر فوری برای آنان تعیین  همچنین زیر پوشش برنامه های مراقبتی قرار خواهند گرفت.
رمضان ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد و جان های بیقرار و فطرت های پاک مشتاقان نعمت ، امیدواران ثواب و توبه کاران واقعی را از زنگارها زدود و روشنی دوباره بخشید.
روز فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار، لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن همچنین برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.
عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خداست.
اينجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبريك  عيد سعيد فطر  جشن پيروزي بر شياطين درون و برون به همه همکاران محترم معاونت بهداشتی و کلیه کارکنان شبکه های بهداشت هشت شهرستان استان همچنین مردم نجيب و شريف  استان، از خداوند متعال، رستگاري و عزت و سربلندی همگان را مسئلت می نمایم و ضمن تبریک این عید فرخنده، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا همگی ما را در راه تلاش برای افزایش سطح سواد سلامت مردم و خدمت  رسانی مطلوب به این مردم شهید پرور را و در راه رسیدن به اهداف پیش رو  یاری مان نماید.
 
                                         ابراهیم نعیمی
            معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار