کد خبر: ۷۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 11 August 2015

تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از پایگاه خبری باشت نیوز، غلامرضا تاجگردون در حاشیه افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان باشت در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: سپاه عزیز ما شاید در نمایش چهره اولیش به عنوان یک واحد نظامی تلقی شود ولی نقش آن در اقصی‌نقاط کشور با کار و سازندگی و با تلاشی که در امور فرهنگی و محرومیت زدایی دارد، بسیار پررنگ است و این حقیقتی است که بر هیچ کس پوشیده نیست و قابل تقدیر است.

وی در ادامه ضمن اشاره به سرداران سازندگی، سردار سیدضیاء الدین حزنی و سردار عدل هاشمی گفت: انصافاً این دو عزیز برای منطقه و استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار زحمت کشیدند و کارهای بسیار خوبی در مباحث مربوط به محرومیت زدایی در سطح استان و این شهرستان انجام دادند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: وقتی سردار حزنی را می بینم آنقدر خدمات این بزرگوار در همه نقاط کشور خصوصاً در مناطق محروم جلوه‌گر است که نمی دانم با چه زبانی از ایشان تقدیر نمایم؛ این عزیزان در جای‌جای کشورمان از سیستان و بلوچستان گرفته تا دورترین نقاط کردستان با تلاش و جدیت کارهای فرهنگی، محرومیت زدایی و سازندگی انجام می دهند و خالصانه زحمت می کشند.

تاجگردون ضمن اشاره به یادمان شهدای گمنام شهرستان باشت، بیان کرد: نماد یادمان شهدای گمنام شهر باشت از نظر جایگاه، شکل و ظرافت بکار رفته نمونه است که جا دارد از پیمانکار این پروژه هم تقدیر کنیم.

وی گفت: نسل ما وقتی در چنین مکان هایی قرار می گیرند هر کدام فوراً پیش خودشان یک تصویر از شهدای گمنام، مفقوالاثر و یا جاویر الاثر در ذهنشان نقش می بندد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: شهدای گمنام شهدایی هستند که مادرانشان جسدشان را ندیند و مادرانشان نتوانستند سر قبرشان حاظر شوند، این تصور بسیار سختی است ولی خداوند متعال صبر بسیار بالای را به این مادران عزیز عطا نموده است.

وی در پایان از شهردار باشت خواست تا فضا و مکان مورد نظر را هر چه سریعتر سرسبز نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار