رئیس سابق هیات هندبال استان در گفت و گویی اظهار کرد؛
تابناک / مدتی قبل در پایان مجمع انتخابات ریاست هیات هندبال گیلان که با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان در رشت برگزار شد، مصطفی فروزش با کسب ۱۲رای از ۱۶رای ماخوذه برای مدت 4سال به عنوان رئیس هیات هندبال گیلان انتخاب شد.
کد خبر: ۷۵۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 08 June 2019

تابناک / مدتی قبل در پایان مجمع انتخابات ریاست هیات هندبال گیلان که با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان در رشت برگزار شد، مصطفی فروزش با کسب ۱۲رای از ۱۶رای ماخوذه برای مدت 4سال به عنوان رئیس هیات هندبال گیلان انتخاب شد.

همچنین جواد مهربانی و سجاد احمدی زاده دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات هندبال گیلان بودند که هر کدام 2رای کسب کردند.

 

هویت سازی، تعریف جایگاه، اثبات شخصیت هندبال، ایجاد محیط کاری مناسب با امکانات خوب و در فضایی آرام از جمله دستاوردهای مهم دوران تصدی من بود / در لنگرود شاهد اتفاق های خیلی خوب و کم نظیری بودیم؛ عملکرد هیات هندبال لنگرود بسیار مثبت و قابل تحسین بوده است

 

مجمع انتخابات ریاست هیات هندبال گیلان بهانه ای شد تا گفت و گویی داشته باشیم با بهروز عباسی، رئیس پیشین هیات هندبال گیلان تا درباره این ورزش مهیج، آخرین وضعیت هیات استان و دوران مسئولیت خود کمی بیشتر بدانیم.

 

عباسی اظهار کرد: در دوران خدمت بنده در هیات هندبال استان گیلان.شاهد روزهای خوبی بودیم و خاطرات زیبایی برای من بجا مانده است.

 

رئیس سابق هیات هندبال گیلان تصریح کرد: سعی ما این بوده که همدلی، تعریف منابع انسانی مفید و پرتلاش، ایجاد ساختار منظم و کارآمد و توسعه فرهنگ هندبال در شهرستانها را به جد دنبال کنیم.

 

عباسی شناسایی نیروهای متعهد و مشتاق جهت پیشبرد اهداف هندبال، طرح و برنامه ریزی برای استعدادیابی در سطوح پایه، ایجاد سایت کشوری در منطقه آزاد انزلی و شهر ساحلی آستارا برای اجرای اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری را از جمله اقدامات موثر و موفقیت های دوران خود برشمرد و افزود: سعی و تلاش هیات استان، ارتقای فنی و کیفی مربیان و نیروهای مشتاق هندبال در زمینه های مربیگری و داوری، بررسی شهرهای بالقوه و مستعد و معرفی افراد خوش ذوق و با نفوذ جهت پشبرد اهداف این رشته پرهیجان بوده است.

 

رئیس پیشین هیات هندبال گیلان خاطرنشان کرد: در شرق گیلان، عملکرد هیات هندبال لنگرود بسیار مثبت و قابل تحسین بوده است؛ تعامل مثبت رئیس هیات هندبال لنگرود با مسئولان استانی و شهری در جهت معرفی و برگزاری کلاس مختلف هندبال و شناساندن این رشته ورزشی در شرق گیلان بسیار موثر بوده است.

 

عباسی ادامه داد: در لنگرود شاهد اتفاق های خیلی خوب و کم نظیری بودیم؛چراکه همکاری جناب موسوی(رئیس هیات لنگرود) با شهرداری لنگرود و اداره ورزش شهرستان، دانشگاه پیام نور استان، دانشگاه آزاد و غدیر لنگرود نقطه عطفی شد برای اجرای کامل برنامه ها ، تهیه امکانات مطلوب، سالن مناسب برای تمرینات نوجوانان و جوانان دختر و پسر، برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری، ایجاد فضای مساعد و مطلوب برای برگزاری مسابقات از جمله اقدامات کم نظیری بوده که در شهر لنگرود شاهد آن بوده ایم.

 

وی در پایان گفت: هویت سازی، تعریف جایگاه، اثبات شخصیت هندبال، ایجاد محیط کاری مناسب با امکانات خوب و در فضایی آرام از جمله دستاوردهای مهم دوران تصدی من بوده است که در قیاس با هیاتهای دیگر می توانیم پی به اهمیت و تلاش دوستان ما در هیات هندبال استان ببریم و امیدوارم حضور ما درمسابقات کشوری، در رده های نوجوانان و جوانان و اعزام کادر جوان با اخلاق و با استعداد، آینده هندبال استان را در سالهای نه چندان دور به بهترین وجه رقم زند و به امید خدا و به زودی در مورد ورزش استان به صورت مفصل مسائل مهمی را بازگو خواهم نمود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار