بخشدار کبگیان :
گودرزیان : مسئولان شورای اداری کبگیان ، از بچه کوچولوها خجالت بکشند ، اگر امام و انقلابش نبود الان ماها زیر یوغ چه کسانی بودیم؟
کد خبر: ۷۵۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 09 June 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک از چیتاب مهـران گودرزیان بخشدار کبگیان در واکنش به بی تفاوتی مسئولان شورای اداری بخش درعدم،حضوردرمراسم ارتحال حضرت امام "ره" گفت : بنده و کسانیکه به برکت این انقلاب و عزتی که امام راحل به ایران تحت عنوان جمهوری اسلامی ایران داد مدیونیم که حتی الامکان در یادمان سالگردار تحال این معماربزرگ و رهبری فرزانه شرکت کنیم.
گودرزیان افزود : اگر آرمان های حضرت امام و خون شهدای این انقلاب نبود ، نه بنده الان بخشدار بودم و نه هیچکدام از شماها مسئولیتی داشتید و چه بسا در بندگی طاغوت ، بردگی استعمار آرزوی یک روز آزادی را به گور می بردیم.
 
مدیران بخش از بچه های کوچک خجالت بکشند! / از فرماندهی خودم شرمنده شدم !
 
بخشدار کبگیان خطاب به غائبین شورای اداری و کارکنان ادارات بخش در این همایش تصریح کرد : همیشه اشتباه یک فرمانده در آرایش نظامی باعث سرافکندگی و منجر به شکست است و گذشت در این موارد باعث بی تفاوتی بیشتر می شود و بنده در این باره شرمنده مردم بخش و ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام امت هستم اما مطمن باشید با نامه نگاری به مقامات ذیربط مدیران استانی هر نهاد و توبیخ در پرونده برخوورد شدید قانونی خواهد شد.
گودرزیان افزود : از این به بعد در برگزاری چنین برنامه هایی شورای اداری را در ملأ عام جلوی ملت حضور و غیاب خواهم کرد.
وی با تشکر از شورا ، شهردار و مسئول کتابخانه شهر چیتاب و پورذاکری مددکار کمیته امداد در این برنامه هم افزود : آنانکه حضور داشتند به نوبه خود آمدند و نماینده هیچکس نیستند و این بهانه قابل قبول نیست که نماینده نهاد یا افرادند.
بخشدار کبگیان افزود : مسئولانی که در این همایش حضور نداشتند از بچه ها و جوانان انقلابی خجالت بکشند که باز هم جور بی تفاوتی آنان را کشیدند و بنده صراحتا از فرماندار محترم و مدیران استانی خواهان برخورد شدید با آنان هستم٫.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بخشدار کبکیان؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار