لازم به توضیح است وی از جمله مدیرانی بود که در سال آخر مدیریت خود بر این اداره کل به علت رها کردن مدیریت این دستگاه و پرداختن به امور انتخاباتی به شدت مورد غضب استاندار قرار گرفته بود و بحث برکناری وی هم مطرح بود که خود وی به بهانه حضور در انتخابات پیش دستی کرده و استعفا داده است.
کد خبر: ۷۵۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 10 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با پایان مهلت قانونی استعفای مدیران متقاضی کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی تنها یکی از مدیران مشمول این قانون در کهگیلویه و بویراحمد ، اقدام به استعفا نموده است.
بنابر این گزارش با توجه به پایان یافتن مهلت استعفای مدیران دولتی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری ، دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اسامی این مدیران را اعلام کردکه البته این لیست فقط یک اسم را در خود جای داده است!
"علی پرواز" که با ایسنا سخن می گفت ، در این خصوص اینگونه توضیح داد که تنها یک مدیر مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شرکت در انتخابات خانه ملت از حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد ، از سمت خود استعفاء داده‌ است . 
پرواز همچنین به این نکته اشاره کرده است که آخرین مهلت استعفای مدیران مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۶ خرداد ماه بوده است و  تنها مدیرانی  که تا این روز از سمت خود استعفا داده و مورد پذیرش قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی نامزد شوند . 
دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های اجرایی استعفای رضا دهبانی پور، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نهایی شد . 
 
تنها مدیر مستعفی کهگیلویه و بویراحمدی مشتاق نمایندگی مجلس
 
 لازم به توضیح است رضا دهبانی پور از جمله مدیرانی بود که در سال آخر مدیریت خود بر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به علت رها کردن مدیریت این دستگاه و پرداختن به امور انتخاباتی به شدت مورد غضب استاندار قرار گرفته بود و بحث برکناری وی هم مطرح بود که خود وی به بهانه حضور در انتخابات پیش دستی کرده و استعفا داده است.
بنابراین گزارش ، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود. استان کهگیلویه و بویراحمد سه کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم دارد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
درود بر دکتر دهبانی اصلاح طلب وااقعی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
وول پستش ادس دا !!! چون اگه 3000 رای بیاره!!! البته سنوات خدمتی ایشان 41 سال است!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار