کد خبر: ۷۵۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 10 June 2019
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد آمار اعلام شده از تعداد مصدومان تصادفات رانندگی در استان را غیر واقعی دانست و گفت: سال گذشته تصادفات رانندگی ۱۱ هزارو ۹۲۴ مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلال پوران فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: آمار ارائه شده از مصدومان تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها و حمل و نقل غیر واقعی است.
وی با اشاره به اینکه طبق قانون اعلام تعداد، فوتی و مصدومان تصادفات رانندگی به ترتیب با پلیس راه، پزشکی قانونی و اورژانس 115 است، عنوان کرد:  اعلام تعداد مصدومان طبق آمار پزشکی قانونی مورد تایید نیست زیرا این امکان وجود دارد که برخی مصدومان به پزشکی قانونی مراجعه نکنند.
پوران‌فرد تعداد آمار مصدومان تصادفات رانندگی اعلام شده را 4 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 8 هزار و 260 فقره تصادف رخ داد که 11 هزارو 924 مصدوم برجای گذاشت.
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته در تصادفات 72 نفر جان خود را از دست دادند، بیان کرد: در این مدت 4 هزار و 362 مورد تصادفی در شهرهای استان به اورژانس 115 گزارش شد  که 19 فوتی و 5 هزار و 820 مصدوم در پی داشت.
پوران‌فرد خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته 3 هزار و 898 تصادف در محورهای مواصلاتی این استان رخ داد که 6 هزار و 32 مصدوم و 53 کشته به همراه داشت.
تصادفات 28 نفر را در 75 روز به کام مرگ کشاند
وی ادامه داد: در دوماهه اول امسال یک هزار و 342 تصادف رانندگی در نقاط مختلف استان گزارش شد که 2 هزار و 221 مصدوم و 18 فوتی برجای گذاشته است.
پوران‌فرد با بیان اینکه از ابتدای امسال تا نیمه دوم خردادماه 28 نفر در تصادفات رانندگی جان باختند، افزود: ضروری است دلایل تصادفات بررسی و متولیان امر برای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار