کد خبر: ۷۵۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 10 June 2019
معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت کهگیلویه بویراحمد در اطلاعیه ای عنوان کرده است که شهروندان ترفند پیامک های جعلی در خصوص پیام های درمان رایگان ناباروری و دریافت خدمات (آی، وی، اف) در شهر یاسوج توسط مجرمان فضای سایبری را باور نکنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این اطلاعیه که روز دوشنبه منتشر شده آمده است: برخی افراد با سوء استفاده از پیام‌هایی از قبیل درمان رایگان در زمینه ناباروری و دریافت خدمات (آی، وی، اف) شهر یاسوج و دیگر موارد با شیوه‌ها و لینک‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.
در این پیام عنوان شده است: در چند روز گذشته مطلبی تحت عنوان «سلام دوستان اگه کسی آشنایی دارین که بچه دار نمیشه طبق دستور مقام معظم رهبری هزینه (آی. وی. اف) براش میپردازن و میتونه رایگان اقدام کنه خیابان تختی جنوبی کوچه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، بهداشت مرکزی و قسمت بهداشت خانواده پیش خانم شریف پور فرم پر میکنه لطفاً در تمام گروه‌ها اطلاع رسانی کنید شاید یکی نیاز داشته باشه» در فضای مجازی انتشار یافته است.
در این اطلاعیه آمده است: این خبر صحت ندارد و از مردم خواستاریم که به شایعات فضای مجازی توجه نکنند همچنین از حضور در مراکز و پایگاه‌های بهداشتی درمانی جهت خودداری کنند.
در پایان این اطلاعیه گفته شده است: مردم جهت دریافت هرگونه اخبار مرتبط حوزه سلامت می‌توانند به پایگاه خبری این معاونت یا سایت خبری ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی وب دا یاسوج مراجعه کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار