کد خبر: ۷۵۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ 12 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی تصادف جاده چرام به یاسوج که منجر به فوت 8 نفر از عضای یک خانواده چرامی شد ، امام جمعه این شهر یک روز عزای عمومی اعلام کرد. این در حالی است که طی این چند روز فضای حزن انگیزی شهر را فراگرفته بود . در روز تشییع جنازه جانباختگان ، حضور گسترده مردم از اقصی نقاط استان و استان های همجوار در جهت ابراز همدردی با بازماندگان و بستگان ، بسیار چشمگیر بود.
 
بیشتر بخوانید
 
 
خانواده ی قربانیان این حادثه به منظور قدردانی از مردم و طوایف پیام تقدیر و تشکری منتشر کردند.
در این پیام آمده است:
هو الباقی

هشت گل پرپر و یک ایل نشسته است به سوگ
نه، نه یک ایل که یک شهر عزدار شده است

نه، نه یک شهر که هر کس بشنیده است خبر
دیده اش از غم این حادثه خونبار شده است 

هر آنچه خداوند بزرگ مقدر می فرماید هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و بر آنچه که حکمت متعالی اش تعلق می گیرد هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نیست.

آری مصیبت جانکاه بود و طاقت فرسا
غم جگرسوز بود و بی انتها
اما آنچه تحمل این درد و رنج توانفرسا را برایمان ممکن ساخت و زانوان بی رمقمان را توان بخشید ، سیل بیکران الطاف و محبت های شما مردم شریف و نوع دوست و اصیلی است که از بدو این حادثه دلخراش تا به امروز به طرق مختلف ما را شرمنده احساسات پاک و زلال خویش کرده اید. و در این حزن و ماتم جانسوز با قدومتان همراهی و با قلوبتان همدردی کرده اید و با دستان پر از مهر خویش اشک غم از چشمان ما سترده اید و غبار غم از دل داغدار ما زدوده اید.
به حکم ادب و قدرشناسی و به مصداق حدیث 《 من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق 》از تک تک زنان ، مردان ، بزرگان ، جوانان ، سازمان ها ، نهاد ها ،ارگان های دولتی و غیر دولتی ، مسولین و مدیران شهرستانی و استانی و کشوری ، نیروهای نظامی و انتظامی ، روحانیت معظم و معزز ، اصحاب رسانه و اشخاص حقیقی و حقوقی و بویژه مردم مهرورز و نجیب شهر چرام و همه و همه که هر کدام به نحوی از انحا در این مصیبت بزرگ ما را مورد لطف و محبت خویش قرار داده اند و از راه های دور و نزدیک رنج سفر را متحمل شدند ، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.
از همه سرورانی که از طریق تماس ، پیامک و فضای مجازی ما را مورد لطف و محبت خویش قرار داده اند خالصانه و خاضعانه تقدیر و تشکر می نماییم.
امیدواریم خداوند رحمان توفیقی عنایت فرماید تا بتوانیم در شادی های شما بزرگوران جبران زحمت نماییم.

محبت و صفایتان را ارج می نهیم و نیکوترین دعاهای خویش را نثارتان می کنیم.

از طرف خانواده های بابایی ، زارعی ، افروزه پور ، اسدی و طایفه مشایخ گلبهار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار