کد خبر: ۷۵۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 12 June 2019

کودک 5 ساله بهمئی که دچار سوختگی شدید شده بود، با معرفی به موقع مسئولان کمیته امداد شهرستان به خیرین، از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر؛رئیس کمیته امداد بهمئی از نجات جان کودک سوخته بهمئی با معرفی به موقع به خیرین و مداوی وی خبر داد.
رسول جهاندیده تصریح کرد:مهدی دشوارگر، کودک خردسال 5ساله بهمئی بر اثر واژگون شدن دیگ غذا دچار سوختگی شدید شد، در صورتی که به موقع درمان نمی شد، به طور یقین از بین می رفت.
وی افزود:در ابتدای مراجعه خانواده این کودک به کمیته امداد و درخواست کمک، وضعیت بسیار بدی داشت به گونه ای که استخوانهای پشت او هم نمایان بود.
جهاندیده خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه خانوده این کودک تحت حمایت کمیته امداد نبود، ما در اولین فرصت سراغ خیرین کشوری رفتیم، به همت رایزنی و تلاش کمیته امداد بهمئی توانستیم 176میلیون و پانصد هزار ریال کمک نقدی در پنج مرحله برای درمان وی از خیرین تهرانی و اصفهانی جذب و مستقیما به حساب کودک واریز کنیم.
رئیس کمیته امداد بهمئی ادامه داد:سیر درمان این کودک خردسال در بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان در حال انجام است.
جهاندیده با اشاره به اینکه طول درمان این کودک به دلیل شدت بالای سوختگی ماه ها ادامه دارد،گفت: با توجه به بضاعت پایین مالی خانواده و هزینه بالا، از خیرین سراسر کشور تقاضا داریم به این خانواده کمک کنند تا مهدی کوچولو با سلامت کامل به آغوش خانواده برگردد.
وی در ادامه با بیان اینکه کمک به نیازمندان واقعی در کنار وظیفه قانونی، از وظایف انسانی ماست، افزود:رضا صالحی جو،کودک دیگر بهمئی که بر اثر بیماری دو کلیه خود را از دست داده بود، به همت کمیته امداد بهمئی و معرفی به خیرین پیوند کلیه برای وی صورت گرفت ؛ اکنون برای تکمیل دوران مداوا باید به مدت 3 ماه در شیراز تحت درمان باشد.
جهاندیده خاطرنشان کرد:مبلغ 50 میلیون ریال از طریق خیرین برای هزینه اجاره دوران تمکیل درمان به جذب و به حساب این بیمار واریز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار