مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه بیش از یک سال است که یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد.
کد خبر: ۷۵۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳ 15 June 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادمان شهدای گمنام یاسوج واقع در تپه نورالشهدای این شهر یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری مذهبی شهر یاسوج محسوب می‌شود که روزانه زائران و گردشگران بسیاری از این یادمان بازدید می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این مکان آرمیده است، افزود: متاسفانه بیش از یک سال است که این یادمان آب ندارد.

آسمند گفت: تاکنون چندین جلسه برای حل مشکل قطعی آب این یادمان برگزار شده و مسئولان آب و فاضلاب شهری یاسوج و استان برای رفع این مشکل متعهد شده‌اند اما تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این یادمان در ایام مختلف سال، میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و اکثر برنامه‌های فرهنگی و معنوی مرکز استان از قبیل زیارت عاشورا، دعای ندبه و پیاده‌روی خانواده در این مکان برگزار می‌شود از مسئولان آب و فاضلاب شهری می‌خواهیم هر چه سریع‌تر برای حل مشکل آب این مکان مقدس چاره‌ای بیندیشند.
یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار