اینکه دولت ایالات متحده آمریکا بعنوان مدعی ابرقدرتی جهان از رجز خوانی همه گزینه های روی میز، برای مذاکره با ایران بدون هیج پیش شرطی به التماس افتاده ،نشانه ای واضح از اقتدار و قدرت جهانی ایران و افول ابرقدرتی آمریکاست
کد خبر: ۷۵۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 15 June 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
سردرگمی آمریکا،اروپا،اسرائیل و مرتجعین منطقه در مقابل قدرت روز افزون ایران
بی شک قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و تحمیل شکست های پیاپی  بر دنیای غرب که سعی داشتند با دسیسه های استعماری خود کشورهای اسلامی را برای حفظ رژیم نامشروع اسرائیل تحزیه نموده و بر منابع انرژی آنها سیطره یابند،آنها را چنان  سردرگم و مستأصل نموده که هر مسیری را برای فشار بر مردم و دولت ایران انتخاب کرده اند،عاجز و درمانده شده اند و به  شکست و خواری برای آنها منجر شده .
شکست تمامی دنیای غرب و اعراب منطقه و بسیاری از کشورهای شرق در حمایت از صدام حسین معدوم در جنگ هشت ساله،شکست مفتضحانه قدرت پوشالی اسرائیل غاصب از حزب الله لبنان و حماس ، شکست عربستان و ائتلاف منطقه ای و جهانیش  با پیشرفته ترین و مدرن ترین سلاحهای روز از انصارالله یمن با وجود محاصره کامل این کشور فقیر ، شکست ائتلاف جهانی عیله دولت سوریه از جبهه مقاومت که همگی به برکت قدرت ملت ایران و با درایت رهبری فرزانه انقلاب حاصل شده از نمونه های افول جهان تک قطبی و دیکته قدرت جدیدی به نام جمهوری اسلامی ایران بر دنیاست.
بی تردید جمهوری اسلامی ایران از قطبهای قدرت جهان امروز و احیاگر امپراطوری بزرگ ایران بعد از قرنها میباشد و عجز ، ناتوانی و استیصال دنیای غرب در برابر شکوه و اقتدار ایران امروز دلیلی محکم و متقن برای اثبات این مدعاست.
اینکه دولت ایالات متحده آمریکا بعنوان مدعی ابرقدرتی جهان  از رجز خوانی همه گزینه های روی میز، برای  مذاکره با ایران بدون هیج پیش شرطی به التماس افتاده ،نشانه ای واضح از اقتدار و قدرت جهانی ایران و افول ابرقدرتی آمریکاست و دولت آمریکا با بدهی ۲۲ تریلیون دلاری در آستانه ی ورشکستگی و دچار شدن به سرنوشتی مشابه اتحاد جماهیر شوروی سابق است .
به هر روی ایران امروز در سایه اقتدار ملت و درایت رهبرش از امنیت و آرامشی مثال زدنی برخوردار بوده و در آینده ای نه چندان دور و با عبور از موانع و مشکلات به کشوری قدرتمند در‌ کلاس قدرتهای درجه یک جهان بدل خواهد گشت و شکوه و عظمت ایران عزیز در سراسر گیتی طنین انداز خواهد شد.
امیر محبی فر ۲۵ خردادماه ۹۸
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار