کلانتری ضمن تقدیر و تشکر از آشنایانی که برای وی پیام تبریک فرستاده اند از انان خواسته است جهت حضور در جلسه تودیع و معارفه به دلیل تبعات ناشی از دوری مسافت به یاسوج سفر نکنند.
کد خبر: ۷۵۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 15 June 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  در حالی که حکم استانداری حسین کلانتری به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد پس از استعفای احمدی ، توسط وزیر کشور صادر شده است ، وی در اولین گفتگوی خود با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن بیان برخی نکات در مورد استانداری خود در این استان (اولین گفتگوی استاندار جدید با رسانه های کهگیلویه و بویراحمد ) روز یکشنبه (فردا) را تاریخ تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم عنوان کرد.

البته قبل از گفتگوی رسانه ای کلانتری ، اعلام شده بود که مراسم تودیع و معارفه با حضور وزیر کشور انجام خواهد شد اما خود کلانتری در این مصاحبه از حضور معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان میهمان ویژه و مسئول کشوری این مراسم نام برده است.

کلانتری پس از این گفتگوی رسانه ای در جایگاه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، اولین پیام خود را هم در همین جایگاه منتشر کرد که بازتاب زیادی در رسانه های مجازی مرتبط با وی و زادگاهش داشته است.

کلانتری ضمن تقدیر و تشکر از آشنایانی که برای وی پیام تبریک فرستاده اند از انان خواسته است جهت حضور در جلسه تودیع و معارفه به دلیل تبعات ناشی از دوری مسافت به یاسوج سفر نکنند.

متن کامل پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم
رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنْتَ الْوَهَّابُ ((آل عمران آیه 8))
از لحظه ای که با تائید دولت تدبیر و امید و حکم وزیرمحترم کشور به عنوان سربازی کوچک در نظام اسلامی به  خدمتگزار ی مردم بزرگ استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب شده ام، سیل اظهار محبت و ابراز مودت کریمانه ی شخصیت ها ،همکاران ، دوستان ، اقوام و آشنایان با تماس تلفنی ، ارسال پیامک ، صدور پیام تبریک مخصوصا در کانال های فضای مجازی حقیر را شرمسار بزرگی خویش نموده اند 
 هرچند زبان و قلم از بیان عظمت محبت عزیزان عاجزاست اما به شکرانه این توفیق، جبین خضوع و خشوع بر آستان رحمت الهی می‌سایم و از حضرت احدیت سلامت و سعادت همگان را مسئلت می نمایم و امیدوارم توفیق الهی رفیق راه گردد تا در حد وسع پاسخگوی لطف و محبت عزیزان باشم.

همچنین اطلاع یافتم جمعی از دوستان ،همکاران و اقوام از استان های ایلام ،لرستان ، خوزستان و همدان و جمعی از همکاران عزیز در وزارت کشور قصد عزیمت به یاسوج برای شرکت در جلسه معارفه دارند . زیارت دوستان در اولین روز حضوردر استان کهگیلویه و بویراحمد  نعمت ثمین و توفیق عظیمی برای اینجانب محسوب می شود  اما به خاطر بعد مسافت و تبعات ناشی از آن خاضعانه صرفنظر عزیزان را خواستارم .
در پایان مجددا از عنایت همه سروران مخصوصا اصحاب رسانه و صاحبان قلم سپاس فراوان دارم و از اینکه نمی توانم به خاطر کثرت پیام ها  اسامی همه عزیزان را بنویسم عذر خواهی می کنم

ومن اللّه التوفيق وعليه التكلان
با احترام
حسین کلانتری

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
با ارزوی توفیق امیدوارم به حرف نمایندگان بهایی ندهد که گمراه خواهد شد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
نان به نرخ روز خور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار