کد خبر: ۷۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 11 August 2015

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه تیم دوم والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشت، گفت: عملکرد کادر فنی تیم دوم والیبال ایران نیز بسیار خوب بود.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به مسابقات قهرمانی والیبال آسیا که در ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: من اصلا اعتقادی ندارم که این تیم "ب" ایران است، بلکه این تیم که از ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده تیم دوم ایران است.

وی با بیان اینکه این بازیکنان، بازیکنانی هستند که می‌توانند به تیم اول ایران کمک کنند، بیان کرد: این تیم تلفیقی از بازیکنانی هستند که می‌توانند به تیم اول ایران کمک کنند ولی به خاطر شرایطی مانند عدم آمادگی یا مصدومیت به تیم دوم ایران آمدند.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه حضور تیم دوم والیبال ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا نشان‌دهنده قدرت والیبال ایران است،‌ متذکر شد: اعتقاد من این است که کشور ایران سه تیم والیبال داشته باشد و هر سه تیم آن بتواند در آسیا مقام اول را به دست آورد.

محمودی با بیان اینکه پتانسیل ورزش والیبال در کشور ایران بسیار بالا است، گفت: اگر ورزش کشور درست مدیریت شود همه می‌توانیم در همه رشته‌های ورزشی خوب عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم دوم والیبال ایران همان بازیکنان تیم اول ایران هستند ولی مانند حمزه زرینی و رحمان داوودی آسیب دیده‌اند، اظهار داشت: این بازیکنان با این روش آماده می‌شوند و به تیم ملی اول ایران برمی‌گردند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه به اعتقاد من روش خوبی بود و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران نیز خوب عمل کردند، بیان کرد: اینکه تیم دوم والیبال ایران تا فینال مسابقات پیش رفت عملکرد خوبی بود.

محمودی با بیان اینکه سیاست فدراسیون،‌ سیاست خوبی بود تا این بازیکنان به نقطه کامل آمادگی برسند، متذکر شد: عملکرد کادر فنی تیم دوم والیبال ایران بسیار خوب بود.

وی با بیان اینکه پیمان اکبری سرمربی تیم دوم والیبال ایران با من هم تیمی بوده است و بسیار با هوش عمل می‌کند، گفت: به یک موضوع اعتقاد دارم و در زمان سرمربیگری آقای ولاسکو هم گفتم که باید تعدادی از بازیکنانی که باسواد هستند و مورد تایید جامعه قرار گرفته‌اند در کنار ولاسکو کارها را یاد بگیرند.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران افزود: ما باید در آینده که والیبال ایران بیشتر در جهان مطرح می‌شود داور و مربی والیبال صادر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار