متاسفانه پس از این رویداد در فضای مجازی فیلم هایی منتشر شده که در آن افرادی به سمت خرس مجروح سنگ پرتاب میکنند و قصد آزار حیوان را دارند.
کد خبر: ۷۵۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ 16 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران از شناسایی و طرح شکایت از افراد سنگ انداز به خرس مجروح در سواد کوه خبر داد.

حسینعلی ابراهیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران گفت: روز گذشته(شنبه) گزارش مردمی مبنی بر پرت شدن یک قلاده توله خرس درمنطقه کوهستانی دراسله در شهرستان سوادکوه را دریافت کردیم.

وی اظهار داشت: پس ازدریافت خبر بلافاصله محیط بانان به همراه دامپزشک و رئیس اداره نظارت بر امورحیات وحش اداره کل به منطقه اعزام شدند و خرس زخمی را به پناهگاه حیات وحش سمسکنده منتقل کردند که متاسفانه علیرغم تلاش دامپزشک، خرس تلف شد.

ابراهیمی گفت: متاسفانه پس از این رویداد در فضای مجازی فیلم هایی منتشر شده که در آن افرادی به سمت خرس مجروح سنگ پرتاب میکنند و قصد آزار حیوان را دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ما این حرکت غیر انسانی را محکوم می کنیم و مکاتباتی هم با مراجع قضایی انجام شد تا مراجع ذی صلاح اقدامات برخورد با متخلفان را انجام دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار